Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Köpte denna modul i juli, funkar klockrent!
I mitt fall var huvudorsaken att få bort S/S utan att behöva trycka bort den varje gång bilen startas, men på rekordtid uppskattade jag även funktionen att kunna stänga bakluckan både med fjärren och knappen på instrumenpanelen.
Jag tycker definitivt att det är värt pengen, 1635:- efter att tullen lade sig i transaktionen...

Mike
mikethebik skrev: tis 27 nov 2018, 19:17 Köpte denna modul i juli, funkar klockrent!
I mitt fall var huvudorsaken att få bort S/S utan att behöva trycka bort den varje gång bilen startas, men på rekordtid uppskattade jag även funktionen att kunna stänga bakluckan både med fjärren och knappen på instrumenpanelen.
Jag tycker definitivt att det är värt pengen, 1635:- efter att tullen lade sig i transaktionen...

Mike
Mm, det är enbart stängningen jag är ute efter.
Har själv en XC60 från 2015. Fungerar funktionen med att öppna/stänga luckan på alla? Är det alltså förberett med motor (eller hur det nu styrs) så att dämparna skjuter och drar ner luckan automatiskt?

Jag har inte funktionen idag och inte knappen i luckan.

Det är säkert redan diskuterat men jag […]

Det vore ju ynkligt om klossarna var slut efter 40[…]

Jag har visserligen bara fått den till min E[…]

Felkod

Tack för bilderna. Ska bara leta upp ventilen[…]