Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,

Jag undrar om det är någon som vet hur man kan få tag på dessa splitters som finns längst ner på spoilern? Blir galen! Letat överallt som en galning men hittar ingenstans. Det enda som finns är från 2014 och framåt. 2014 och framåt innebär alltså nya karossen vilket och dom passar inte 2011-2013 karossen.
Splitter S60.PNG
Splitter S60.PNG (161.49 KiB) Visad 983 gånger

Uppskattar all hjälp! :-(
Jag har iofsig inte glasögonen på mig men fronten är väl inte likadan.
Den blå bilen är väl R-design och det sår tydligt att dem passar alla modeller, EJ R-DESIGN samtidigt som den vita bilen i länken är en icke R-design.
Magnus-B skrev:Jag har iofsig inte glasögonen på mig men fronten är väl inte likadan.
Den blå bilen är väl R-design och det sår tydligt att dem passar alla modeller, EJ R-DESIGN samtidigt som den vita bilen i länken är en icke R-design.
Bilden ovan måste vara en S60 polestar :p OP har iofs inte sagt om det är för r-design eller ej..
Ajthurts skrev:
Magnus-B skrev:Jag har iofsig inte glasögonen på mig men fronten är väl inte likadan.
Bilden ovan måste vara en S60 polestar :p OP har iofs inte sagt om det är för r-design eller ej..
Nä, det där är en S60 R-design som någon har smackat dit ett litet emblem i grillen på. Kolla bromsoken bara :nerd:
Zanders skrev:
Ajthurts skrev:
Nä, det där är en S60 R-design som någon har smackat dit ett litet emblem i grillen på. Kolla bromsoken bara :nerd:
Det är sant, i rest my case. :oops:
Motorn tappar kraft och dör.

Håller tummarna.... En granne hade på […]

Jag skulle testat så stor som möjligt.[…]

Angående fönstervev. Volvos Lång[…]

p-sim (mini sim) surf xc40

Bump!