Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ser ut som om någon varit och sökt i kabelhärvan. Vad säger ägaren? Är det han, eller har bilen haft något fel där verkstaden letat kabelbrott?
EbbevonVolvo skrev:Ser ut som om någon varit och sökt i kabelhärvan. Vad säger ägaren? Är det han, eller har bilen haft något fel där verkstaden letat kabelbrott?
Ägaren säger att han inte har gjort någonting. Jag fick intrycket att bilen inte har varit inne på service heller, så det borde i så fall ha varit innan bilen levererades. (Med reservation på att all kommunikation skett på tyska...)
Bilen har drygt fyra års garanti kvar, så om det vore något konstigt så borde väl det täckas av garantin?
Ja, om inte ägaren själv gjort något. Hur man nu eventuellt ska bevisa det, om det blir diskussion om det.
MarcusJ skrev:Någon extrautrustning monterad hos återförsäljaren innan leverans till kunden? Extraljus eller något annat som kräver inkoppling på kabelhärvan?
Ingenting som jag kan se. Förutom standardutrustning har den exempelvis döda vinkeln-varning, adaptiv farthållning mm, men inget som borde gjorts hos återförsäljaren.

Tack för svaren, förresten. Uppskattas!

Antar att alla ni som vill ha mekaniska handtag […]

Dubbelmassesvänghjul

Någon som vet huruvida min V70 2.5T B5254T6 […]

Elpriset

Vattenfall, 2020 ………… […]

Tack :-)