Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Magnus-B
Klart upp till var och en men jag valde HP för då kostade PS 18000 tror jag men nu för 9000 kanske jag tagit PS och inte för att HP är dålig , den spelar faktisk riktigt bra utan för att det är ” lite mer utrustning”

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av MartinS
HP spelar ganska tunt när du får upp volymen lite. Värt att jämföra. Gillar man att spela musik så skulle nog jag säga att det är värt 9000kr, men jag har inte provlyssnat på senaste versionen PS.
Användarvisningsbild
av TommyP86
Ps är inte extremt bra, men mycket bättre än HP. Framförallt så kan man spela högt med ps, på hp sitter man mest och höjer, fast det är i max. Lyssnar du på max halv volym 99% av tiden klarar du dej gott med hp.
Sen är det jätteviktigt att ställa in alla inställningar, att bara hoppa in i en ps-bil är helt meningslöst, det är justeringsmöjligheterna som gör systemet.
Användarvisningsbild
av Derank
Värt det vetetusan men man har inte så mycket val om man vill ha något bättre än HP, 12k ink sub blev tilläget i XC60in, tror subben gick på 4k.
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Spelar lite över halv och jag tycker det är ganska högt vilket givetvis är individuellt.
Tyckte dock att hp stereon i min tidigare V70 -13 var lite som TommyP86 säger att man höjde o höjde men blev aldrig nöjd.
Jag spelar oftast Mp3 rippat och lagrat på bilens Hdd men cd ger renare/bättre ljud
Bilagor
IMG_1173.JPG
IMG_1173.JPG (1.86 MiB) Visad 282 gånger
av dannesk
Magnus-B skrev:Spelar lite över halv och jag tycker det är ganska högt vilket givetvis är individuellt.
Tyckte dock att hp stereon i min tidigare V70 -13 var lite som TommyP86 säger att man höjde o höjde men blev aldrig nöjd.
Jag spelar oftast Mp3 rippat och lagrat på bilens Hdd men cd ger renare/bättre ljud
Jag tycker också att HP låter bra i min XC60 men saknar kanske liiite mer diskant och en liten subbas så man får lite fylligare ljud vid lägre volym men jag vet inte om det är värt skillanden upp till PS.
Menar du att du har låtarna lagrad på en USB-HDD i mittenfacket eller menar du att det finns inbygg HDD i bilen?
Användarvisningsbild
av Magnus-B
Inbyggd hårddisk på 10 gig som är avsedd för kartorna egentligen men går utmärkt att lagra musik på.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Efter att jag bytt kamremmen senast så sitte[…]

På sådana GDS hallar då lyftplat[…]

Jo, men valmöjligheten finns. Om det är […]

Felkod B5

Försökte gå in på l&aum[…]