Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Geoham
Hallå!
Jag sitter jätteskönt i min xc60 men tycker att mittkonsolen är för låg, jag kan liksom inte vila min arm riktigt. Är det helt enkelt så att mittkonsolen är för låg eller sitter jag lite för högt? Hur är det för er?
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
Geoham skrev:Hallå!
Jag sitter jätteskönt i min xc60 men tycker att mittkonsolen är för låg, jag kan liksom inte vila min arm riktigt. Är det helt enkelt så att mittkonsolen är för låg eller sitter jag lite för högt? Hur är det för er?
Sänk stolen. :lol:
Jag sitter som en kung.
av Geoham
EbbevonVolvo skrev:
Sänk stolen. :lol:
Jag sitter som en kung.
Haha är det så? Fan tycker jag sitter bra i höjden men kanske ska sänka då.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Äh, Ebay har ju lösningen :mrgreen:
s-l1600.jpg
s-l1600.jpg (172.63 KiB) Visad 925 gånger
s-l1600.jpg
s-l1600.jpg (172.63 KiB) Visad 916 gånger
av grålle1
Sitter också som en kung! Till skillnad mot många andra mittkonsoler som jag tycker är lite för höga tycker jag XC60'ns är perfekt... Värst tycker jag kombon för hög konsol och manuell låda blir, så med motsatsen är jag väldigt nöjd 8)
Användarvisningsbild
av Derank

Vid långkörning lägger jag en kudde där, tycker ochså den är lite för låg. Sänker jag stolen sitter jag på golvet känns det som.
Användarvisningsbild
av Wolfyswe
Vet inte hur det är med höjden, men du ska ju kunna sätta en tvärhand mellan tak och ditt huvud, annars
riskerar du att slå huvudet i taket vid en kollision och det kan ge allvarliga skador på huvud/nacke/rygg.

100 miljarder kr :party:

OM RYSSEN KOMMER

… ”aldrig försökte” =[…]

Roligt när ett av mina gammla inlägg bid[…]

Hjulsidor Volvo 740 GL -91

Det började med att motorstarkare varianter a[…]