Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Såhär monterar man originaldelarna...

http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... 540-1/2017
Obs!
Extraljus kan inte kombineras med Parkeringsassistans fram.
Obs!
Extraljus får inte kombineras med optionen "Collision warning with brake support" eller "Adaptive cruise control". Anledningen är att extraljusen täcker sensorns räckvidd.
Vet dock inte om detta även gäller led-ramper...
Bilderna i beskrivningen visar en pre-facelift.... men det kanske är samma ändå?

En fråga bara, är det verkligen knapp till xtra-ljusen? Det är nog det jag skulle dra mig mest för... och dessutom har jag inga lediga knappar... alla är upptagna!?!?
Nelsson skrev:Det är ingen knapp, när man laddar mjukvara får du ett nytt alternativ under mycar :)

Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
:-)-) Kanon!
Då borde man kunna köpa kablaget (eller lösa kontakter/sladdar) och fixa installation ganska enkelt själv... såg ju inte sååå krångligt ut!

Är lite sugen själv faktiskt, samtidigt är det inte särskilt ofta det är så lite trafik på de vägar jag kör att det är mer än någon sekund som man har "fullt helljus"... den stora vinsten ligger i det aktiva helljuset för min del!

1 felkod kommer upp! Inget mer. Det har testats s&[…]

Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]

Hur och varför vill du dela. Internet fr&arin[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]