Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag valde till Titania 20". Och som tidigare sagt så gör det riktigt mycket för bilens utseende så jag tycker det var värt kostnaden.
Icebear skrev:Hej!
Är det privat köp eller leasing.Om privatleasar så blir det några hundralappar i mån men köper du bilen så skulle jag hellre lägga pengarna på något annat.18 " Leda är rätt fina tycker jag som är orginal till summum.
Tjena! Det är privatköp. Jag kommer ha leda ljusgrå till vinterdäcken.
Jag tog 20 tum titania och var och titta på bilen innan leverans och var supernöjd , sen då jag hämta den och den stod på 18 tum leda var det nära dom fick lägga vinterdäck på 20tummarna , tycker det är en betydligt snyggare bil med 20 tums fälgar , men vi alla är ju olika :)
Geoham skrev:
Icebear skrev:Hej!
Är det privat köp eller leasing.Om privatleasar så blir det några hundralappar i mån men köper du bilen så skulle jag hellre lägga pengarna på något annat.18 " Leda är rätt fina tycker jag som är orginal till summum.
Tjena! Det är privatköp. Jag kommer ha leda ljusgrå till vinterdäcken.
Står du i valet och kvalet mellan inscription och fälgar så är det bättre att ta inscription.Fälgarna kan du fixa vid ett senare tillfälle.
Motorhaveri s60 2.4T

Är det kugghjulet på kamaxeln som sakna[…]

Vi har Opus här i byn som gärna vill ha […]

Tjenare! Fråga inte hur, men har råkat[…]

Den stora annons-tråden

Undrar hur många mil man kan pressa ur en M[…]