- tor 15 dec 2016, 14:14
Min nya XC60 kommer till handlaren 27/12, men jag hinner inte hämta den före nyår..
Min säljare undrar om det är ok att registrera den den 30/12 (antar att han vill få med den i "årets statistik")....
Finns det några för/nackdelar med respektive? Jag får ju en månads extra skatt, vilket han kompenserar för, men övrigt? Det är ju en MY17 Classic oavsett, men påverkar det värdet eller något annat att den blir inregad 2017 eller 2016?
Min säljare undrar om det är ok att registrera den den 30/12 (antar att han vill få med den i "årets statistik")....
Finns det några för/nackdelar med respektive? Jag får ju en månads extra skatt, vilket han kompenserar för, men övrigt? Det är ju en MY17 Classic oavsett, men påverkar det värdet eller något annat att den blir inregad 2017 eller 2016?
Senast redigerad av 1 grålle1, redigerad totalt 0 gånger.
XC60 D4 AWD Classic Aut, Ice White Summum Klimatpkt VOC Lastpkt Teknikpkt pro delbart drag progr. servo växlingspaddlar sportpedaler borttag emblem pianosvarta paneler mörkt innertak el-nackskydd Leda 18" vinter textilmattor nätfickor stänkskydd