Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av andjan
Någon mer som har problem?
Sedan jag uppdaterade till IOS 10 så funkar inte att se vilken tid man sätter värmaren ! Tiden fastnar i bilen men i appen står det 00.00 o ser ut som tiden ej är aktiv!
av Rydde
Tror det är något strul med appen. Min bil står fortfarande på Kastrup och är nedkopplad i strömsparläge. Jag körde hem i torsdags kväll, så något strul är det. Någon mer med samma problem?
Användarvisningsbild
av Perra83
För mig är allt som det ska. Har inte märkt något krångel på länge. Har Android S7 edge.
Användarvisningsbild
av joel80
Har inte heller haft problem på länge.. Tidigare LG G4 och nu S7 Edge..
Användarvisningsbild
av Derank
Rydde skrev:Tror det är något strul med appen. Min bil står fortfarande på Kastrup och är nedkopplad i strömsparläge. Jag körde hem i torsdags kväll, så något strul är det. Någon mer med samma problem?

Har märkt att det titt som tätt inte går att logga in i appen, sedan står det ofta dörr el fönster öppen och visad förbrukning på resorna stämmer överhvudtaget inte, felar ett par dc. Men den tar ju bara infon från bilen instrument så det är ju inet så konstigt att det visar fel på förbrukningen.

Var bilen står i appen har jag nog inte tänkt på

Nu använder jag i princip aldrig appen i af så mig gör det inte så mycket, det blir väl mer till vintern då man kan starta värmaren när man vill ( förhoppningsvis )
Användarvisningsbild
av andjan
Det är samma problem om man loggar in på MIN VOLVO på nätet! Så har nog inte något med IOS 10 att göra utan problemet ligger nog i VOC centralt!
Användarvisningsbild
av Derank
Jag har aldrig lyckats få upp VOC på min volvo, står allltid " vi kan inte få kontakt med fordonet just nu " eller nåt liknande.
Användarvisningsbild
av joel80
Derank, kontakta Volvo så du får det fixat då.. Verkar ju vara som att du inte fått VOC aktiverat.
av Thehellbillydeluxe
Samsung Galaxy S6,
Det står att min Volvo används när jag ska ställa värmaren, fast det står parkerad. Körjournalen ligger efter i uppdateringen. Hade bilen på service för någon vecka sedan och nya mjukvaror lades in.
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5

Aktiv stötdämpning, Four-C (Continuously[…]

Volvo 740 startar inte

Vill tacka för hjälpen, felet är av[…]