Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av wahruo
Halloj på er,

Ny medlem sen idag. :) Fick äntligen tummen ur, och bokade mig en Volvo V60 D4 momentum business advanced - Dock, enda tråkiga är väl 16 tums fälgarna, men, dock, miljöbil. :) Och fälgar kan ju alltid ändras.

Ser framemot ett trevligt ägande :D

Mvh,
Peter
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Kul! Ja V60 kräver en omgång vackra stora fälgar :)
Är det några bra kampanjer på den nu?
Användarvisningsbild
av Perra83
Va kul!!!
Är det en lagerbil som du har köpt? Annars är det rekordsnabb leveranstid. Min kom på fem veckor från fabrik och det tyckte ja var snabbt.
av volvoc70cab
Varför är du inte nöjd med 16 Tum. Du ser ju inte dem ändå inta när du sitter i bilen. !6 tum ger en bättre komfort samt marginellt lägre förbrukning.
av wahruo
Perra83 skrev:Va kul!!!
Är det en lagerbil som du har köpt? Annars är det rekordsnabb leveranstid. Min kom på fem veckor från fabrik och det tyckte ja var snabbt.
Jepp! Hade jag velat ha en från fabrik, så hade det varit leverans i början av Oktober.. Orkade inte vänta så länge :)
av wahruo
volvoc70cab skrev:Varför är du inte nöjd med 16 Tum. Du ser ju inte dem ändå inta när du sitter i bilen. !6 tum ger en bättre komfort samt marginellt lägre förbrukning.
Haha, ne det är ju såklart sant :) Får testa dom ett tag, och antagligen får dom sitta på.. vi får se :)
av Schmoyoho
volvoc70cab skrev:Varför är du inte nöjd med 16 Tum. Du ser ju inte dem ändå inta när du sitter i bilen. !6 tum ger en bättre komfort samt marginellt lägre förbrukning.
Borde vara lagkrav på att ha minst 17" till sommardäcken. Först vid 18" de flesta Volvosarna kommer till sin fulla rätt utseendemässigt.
Användarvisningsbild
av MångaVOLVO
Det står en V60 Ocean race MY16 splitterny i Ystad hos Bil Bengtsson pris från över 450 000 nersatt till 395000 Blå med 20 tums hjul. All utrustning utom elstolen och draget.

T5 med automat.

Som fastighetsägare gäller förbudet[…]

Hej! Har ett konstigt problem med en V70N 2001 2,4[…]

Räknat ut att bilden under semestern har rull[…]

Hmm.. tycker man läser att Lyten ska forts&au[…]