Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av chaffis75
Hej...

Efter ett inbrott i min bil så har jag fått en ny ruta i förar dörren. Tyvärr verkar glasfirman ha städat dåligt där för nu krasar de lite när jag rullar upp eller ner rutan.
Jag skulle vilja försöka fixa detta själv om jag har en instruktion om hur man tar isär dörren, är det någotm som har en bra instruktion om hur man kommer in i en dörr på en V60 MY11?

MVH
/Fredrik
av chaffis75
Ok, låter ju enkelt, hade av de två skruvar jag hittade vid handtaget men får kanske försöka dra lite försiktigt i nederkanten då...

Om någon har bilder på de på något sätt så uppskattar jag det dock, alltid lättare när man har bilder på hur man ska göra.

Fredrik

Skickat från min D6603 via Tapatalk
av chaffis75
Funderar på att reklamera men de är en lång historia och jag orkar helt enkelt inte köra fram och tillbaka längre... Men vi får se kanske det blir så ändå, dvs att jag reklamerar, hoppas inte bara de strular eftersom jag har bytt försäkring sedan jag fick skadan lagad.

Fredrik

Skickat från min D6603 via Tapatalk

Är samma typ av kontakt till sidoblinkers, en[…]

Mottagare sitter i innerspegeln om jag minns.

XC60 2026 pureläge

Modeller fram till ~22 med 11,6kWh batteri har b[…]

Vet inte vad det sitter för glödlampor m[…]