Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har försäljningen börjat?
Någon som köpt? Var det värt sitt pris?
Perra83 skrev:Måste finnas som reservdel. "Råkade" köra en skruvmejsel genom filtret eller att hunden tuggade i sig halva. Då behöver jag ingen diffusor eller ytterligare ett avgassystem.
ja det kan man tycka men fick till svar att det endast går köpa ihop med det paketet
Jag har en V60 T6 AWD med VEA motorn. Jag monterade mitt sportluftsfilter i förrgår, kunde köpa det löst på Bilia till slut nu i veckan. Innan gick det enbart i kit som nämnts tidigare. Pris 750 SEK.
Jag märker en skillnad i respons faktiskt, lite högre insugsljud. VAr det värt det, förmodligen inte, men kul ändå :)
PerXC70 skrev:Jag har en V60 T6 AWD med VEA motorn. Jag monterade mitt sportluftsfilter i förrgår, kunde köpa det löst på Bilia till slut nu i veckan. Innan gick det enbart i kit som nämnts tidigare. Pris 750 SEK.
Jag märker en skillnad i respons faktiskt, lite högre insugsljud. VAr det värt det, förmodligen inte, men kul ändå :)
Gött bra då :)

säkert bra bil och komfort osv, men det som t[…]

Är samma typ av kontakt till sidoblinkers, en[…]

Mottagare sitter i innerspegeln om jag minns.

XC60 2026 pureläge

Modeller fram till ~22 med 11,6kWh batteri har b[…]