Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av fingal69
Jag hittar att på Brandt Bil att det är Polestar-optimering. Just nu till kampanjpris på alla modeller!
Lustigt nog hittar jag inte något om det på Rejmes eller Skobes sida.
Är det bara Brandt Bil som erbjuder det?
Är det värt pengarna att göra en optimering på en 190 hästars 5Cyliners diesel?

En Polestar-optimering uppgraderar din körupplevelse ytterligare ett steg. Du får bättre prestanda, speciellt i mellanregistret – där du behöver den som bäst. Det ger dig snabb respons och kvickare acceleration vid till exempel en omkörning.

Din Volvo blir mer dynamisk med distinkt och förutsägbart beteende som uppmanar till aktiv körning. Du får högre effekt och kraftigare vridmoment, utan att bränsleförbrukning eller utsläpp påverkas. I grunden för varje Polestar-optimering ligger 20 års erfarenhet av racing och Performance-optimering. Installationen är enkel och resultatet tydligt. Välkommen att uppgradera din körupplevelse hos oss på Brandt Bil.

Kampanjpris: 6900:-*

Ord. pris: 9200:-
* Erbjudandet gäller alla modeller mellan 1:a maj 2016 till och med 30:e juni 2016. Kan ej kombineras med andra rabatter eller avtal.
av fingal69
Perra83 skrev:Ja varför inte?
Va har du för bil och motor och årsmodell? 190hk bör va en 16 av något slag?
Jag har en Volvo V60 Cross Country D4 Awd 2016 års modell
av svartsvart
Kollade på Polestar.com och såg att man redan nu kunde köpa optimering för MY17 av V60 D4 och T6, brukar det inte vara så att man bara kan köpa optimering för toppmodellerna fram till att nästa MY släpps?
av fingal69
Var inne och hörde med Skobes i Tranås.
De hade inte någon information om någon kampanj, men fick det ändå.
Tre timmar senare var bilen optimerad och dekalen på plats.
Bara gasa på nu :D
Användarvisningsbild
av Perra83
fingal69 skrev:Var inne och hörde med Skobes i Tranås.
De hade inte någon information om någon kampanj, men fick det ändå.
Tre timmar senare var bilen optimerad och dekalen på plats.
Bara gasa på nu :D
Känner du av någon effektökning?
Jag körde svärfars V60 D4 VEA -14 igår. Det är stor skillnad mot min D5 VEA Polestar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Som fastighetsägare gäller förbudet[…]

Hej! Har ett konstigt problem med en V70N 2001 2,4[…]

Räknat ut att bilden under semestern har rull[…]

Hmm.. tycker man läser att Lyten ska forts&au[…]