Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

golmattor till XC60 fins i tillbehörslistan endast som texstil och sport, texstil ser lite tråkig ut och den där sportmattan hade väl varit ok om det inte varit för reflexbandet runt kanten. Finns det inga såkallade premiummattor som finns/fans till tex V70 el om man kan köpa inscriptionmattan löst, den ser ju helt ok ut.

Är inscriptionmattan neutral el står det inscription på den? isf går den fetbort.
Vilken färg är det? Jag har sandfärgade sportmattor och dom är super, reflexranden är inte så framträdande, men det kanske är annorlunfa på mörka mattor.
MartinS skrev:Vilken färg är det? Jag har sandfärgade sportmattor och dom är super, reflexranden är inte så framträdande, men det kanske är annorlunfa på mörka mattor.

Jag ska ha mörka och på bilderna ser man reflexkanten väldigt väl, iaf som det ser ut, har inte sett dom i verkligheten ska väl tilläggas.

Patnil68, tack.
Mmm, man kanske skulle ha sett dom i verkligheten innan man bestämmer sig, men det blir inte lätt, ÅF lär inte ha några på hyllan och jag har inte sett dom i en enda XC jag tittat in i. I övrigt tycker jag sport mattan ser riktigt bra ut, det är just den där reflexkanten....hmmmmm
patnil68 skrev:
Derank skrev:Mmm, man kanske skulle ha sett dom i verkligheten innan man bestämmer sig, men det blir inte lätt, ÅF lär inte ha några på hyllan och jag har inte sett dom i en enda XC jag tittat in i. I övrigt tycker jag sport mattan ser riktigt bra ut, det är just den där reflexkanten....hmmmmm
Håll till godo :) ! Fotad med blixt för att förstärka reflexkanten runt om. Gör sig fint med R-design pedalerna, kan rekommenderas!

/Patric

Tack för den, ser ju bra ut faktiskt med reflexen iaf.......får suga på karamellen ett tag.
popnit skrev:Vet inte om det är vad du söker men jag har ett set med mörka textilmattor till xc60 R-design.
Oanvänd och oöppnad.
600:-

Mvh Mattias
är de helsvarta el står det r-design på dom?
Hmm, beställde sportmattor men sömmarna på stolar och dörrsidor är orange så nu funderar jag på om det inte fins några texstilmattor med orange kantsöm? fins Ocean det vet jag, men den står det ORE på så det går bort, hur är det med texstilmatta till XC60 Classic tex. någon som sett den? el vet att det fins en annan matta med orange söm.
B200ft svårstartad

Har bytt den till en Bosch original utan någ[…]

Jag hade valt D3. D4 kan sticka iväg en aning[…]

Köpråd XC60 T8 -18/19

Stämmer, xtra maskinskade försäkrin[…]

Trasig Renault Scenic

Han (barnbarn), sambon och katten kommer ner till […]