Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Robban12
Nu kommer det smaskiga saker från Polestar, det skulle vara trevligt med deras avgassystem och fälgar.

Vad tror ni om dessa tillbehör?
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Robban12 skrev:Nu kommer det smaskiga saker från Polestar, det skulle vara trevligt med deras avgassystem och fälgar.

Vad tror ni om dessa tillbehör?
du måste byta diffusorn för att avgassystemet ska passa :shock:
Användarvisningsbild
av grillchips
Snålt med info. Vill ju veta vad det är för avgas, antar att det inte är elektroniskt som på polestar men kanske ett officiellt sportsystem? Stötdämparna är väl Öhlins på polestar, har svårt att tro att även dessa är det men vad är de då och är de ställbara, sänker hur mycket etc?
Och framförallt, priser.
av PerXC70
Gillar att Volvo tar detta steget, äntligen! Det finns en marknad för dessa delar, M-Performance parts har helt klart bevisat detta. Håller med, lite information i första taget vad dessa delar, tänker mest på luftfilter och avgassystem, vad om någon ger de i effektökning. För egen del har jag efterfrågat detta länge, har haft 3 polestar optimeringar på tidigare bilar och har precist beställt en V60 T6 AWD R-design och hade lätt valt avgassystem, filter och fälgar.
av Robban12
Till V60 kostar hela paketet 73.000kr vilket egentligen inte är svindyrt. Jag kommer börja med avgassystemet och diffuser.
Jag tror det kommer kosta kring 10.000kr, just dem delarna har jag inte frågat om.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]

Hej! Hur har det gått för dig? Lös[…]