Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lastbilen
Har sett att golvet i V60 kan skilja sig åt.

På min bil är det helt plant, lyfter jag så kommer jag endast till kompressorn och de. Medans andra har så man kan lyfta upp halva, för att ställa matkassar och liknande.

Vad är det som skiljer?

Och vad kan man göra för att säkra upp grejer i bagaget?
Användarvisningsbild
av fjohan82
Lastbilen skrev:Har sett att golvet i V60 kan skilja sig åt.

På min bil är det helt plant, lyfter jag så kommer jag endast till kompressorn och de. Medans andra har så man kan lyfta upp halva, för att ställa matkassar och liknande.

Vad är det som skiljer?

Jag vet inte om golven är olika tjocka, eller om det går att byta rakt av. Annars finns ju olika lastnät som går att montera på sidorna i bagaget.
Jag har bärkassehållare i min V50, en liten men bra detalj!

I bifogad fil ser du skillnaden på golven för V60: http://www.volvopartswebstore.com/showA ... Line=11321
Användarvisningsbild
av leiwi

Vad är det som skiljer?

men du har väl en "låda"( NR 45 på bilden) för förvaring mellan golvet och utrymmet där kompressorn mm finns
av Lastbilen
leiwi skrev:

Vad är det som skiljer?

men du har väl en "låda"( NR 45 på bilden) för förvaring mellan golvet och utrymmet där kompressorn mm finns
Japp. Får ju lyfta hela golvet. Och där finns lite små fack, vet inte till vad dock :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag har min GoPro i reservhjulsbaljan, hade varit perfekt med sådana fack i skuffen. :D

Hej jag har märkt att det kommer diesel ur av[…]

Skruvat i luftfjädringen sen spa xc90in lans[…]

Rätt namn för denna komponent är: M[…]

Tack - Återkommer!