Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Droopy
Håller på att kika på en ny bil, verka luta år en XC60, mycket kampanjer och låg ränta + vinter på köpet, summum 9900 osv osv osv rörögt som avnligt när det gäller Volvo och dessa ständiga kampanjer. Hittar ingen fjärrstart till dieselvärmaren på Volvos konfigurator, vill inte ha VOC och det borde väl finnas något alternativ el?

Är det någon som vet om det går att fabriks/eftermontera subben till HP el är det bara til PS, ÅF visste inte riktigt.....
Användarvisningsbild
av Perra83
Fjärrstart av dieselvärmaren via nyckeln har i alla fall kostat 3000kr att lägga till i efterhand. Har haft det i flera år och det är inte helt onödigt även om jag till 99% anväder VOC appen.

Varför inte Premium sound plus sub direkt?
av Droopy
får leta vidare i konfiguratorn då. Tycker inet PS låter bra så därför tänkte jag HP med subb, HP låter renare men det spelar klent volummässigt så jag tänkte man kunde få lite mer tryck i basen iaf med en sub.
av Droopy
tycker det fungerar lite sisådär, har det på ett par tjänstefordon på jobbet och det fungerar lite si och så tycker jag, och sedan föredrar jag att bara trycka på en knapp istället för att ska plocka fram mobilen och pilla på en app. Jag har fjärrstart med nyckel på transportern jag använder i jobbet och det funkar alltid och räckvidden är enormt bra,, på den iaf.

Är det någon som sitter på motst&[…]

Tack - Återkommer!

Tjena! Ska montera x-antal extraljus på bil[…]

Genom att ändra mjukvaran. Det jag förs[…]