Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tjocken
Ja då va det dags att lämna tillbaka V60 denna vecka nu då. Men tänkte att jag skulle ladda över körjournalen innan jag lämnar bort bilen och tar bort den ifrån mitt volvoid. Men nu när jag skulle göra det. Behöver ha resor från typ april och framåt ungefär i den vevan som jag började använda funktionen med körjournal. Men jag kommer inte åt resor längre bak i tiden än augusti... ska det vara så kort eller gör jag något fel? Det spelar ingen roll vilka datum jag väljer att den ska visa mellan, kommer inte längre bak än augusti ändå. Jag har inte läst någonstans att man ska spara ner med jämna mellanrum eller så!

någon annan som stött på problemet eller vet hur man kommer åt mera resor?
Användarvisningsbild
av joel80
Fom "garanterar" 40 dagar bakåt, men verkar lagra ca 3 månader bakåt. Själv har det strulat till det genom att hämtat ut bilen och aktiverat nya VOC. Jag frågade supporten vid aktiveringen om den gamla fortfarande fungerande, vilket dom sa att den gjorde... När jag sen samma dag via datorn loggade in via dator för att komma åt gamla bilens journal var det avstängt!
Ringde voc-supporten som då sa att dom rensat det kontot! Jävligt märkligt då jag fortfarande har kvar den bilen! Den åker iväg först imorgon.. Suck..
Nu torskade jag bara sista månadens körjournal.. Men det är fortfarande irriterande... Speciellt eftersom jag frågade när dom aktiverade den nya!
Vilken packbox ?

Tack så mycket för svaret. Glömde […]

Tror det kan vara svårt att komma åt a[…]

Rost vid gångjärn baklucka V60 2021

eftersom det är vitt så lägg lite […]

Slang ifrån luftfilterburk

Har en V70 D4 2014 hittade en en lös slang so[…]