- tis 17 nov 2015, 19:14
V60 T4 Summun Business Edition Pro
Magic Blå Metallic
Options:
DRiver support
Last paket
Läder Sport stolar Mörkt tak
Progressiv hastighets beroende servo
Sensus Connect Premium Sound, HK
Ratt värme
Volvo on Call
Barnsäkerhetslås bakdörrar,elektriskt
Backkamera
DAB-förberedelse
Parkeringshjälp fram och bak m.parkass
Alu.hjul,Titania, 235/40 R18

Kunde inte motstå voc på köpet och summun till halva priset hehe :lol: och desutom rusta bilen med några kilo teknik kontra min gamla kärra :lol:
Dock vill jag ha uppvärmd vindruta, flera ggr jag saknat det, dock har jag kört en ford med det, och det var alldeles för mycket trådar i rutan, stördes av det, någon som har och kan ge input om det?
Och motorn har jag testat på demo bilen gilla den, någon som har en v60 t4 och kan ge lite info om vad du/ni tycker om den nya vea spisen :roll: även soppa förbrukningen :lol:
Magic Blå Metallic
Options:
DRiver support
Last paket
Läder Sport stolar Mörkt tak
Progressiv hastighets beroende servo
Sensus Connect Premium Sound, HK
Ratt värme
Volvo on Call
Barnsäkerhetslås bakdörrar,elektriskt
Backkamera
DAB-förberedelse
Parkeringshjälp fram och bak m.parkass
Alu.hjul,Titania, 235/40 R18

Kunde inte motstå voc på köpet och summun till halva priset hehe :lol: och desutom rusta bilen med några kilo teknik kontra min gamla kärra :lol:
Dock vill jag ha uppvärmd vindruta, flera ggr jag saknat det, dock har jag kört en ford med det, och det var alldeles för mycket trådar i rutan, stördes av det, någon som har och kan ge input om det?
Och motorn har jag testat på demo bilen gilla den, någon som har en v60 t4 och kan ge lite info om vad du/ni tycker om den nya vea spisen :roll: även soppa förbrukningen :lol:
Senast redigerad av 1 x74, redigerad totalt 0 gånger.
//x74
V60 T6 R-Design -22
V60 T6 R-Design -22