Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

yuphin skrev:
benny10 skrev:Tror dom där kan komma att se lite taniga ut till R-diffusern. Satsa på ett par större.
Tror inte Bilia har några andra?
Finns ju fler än Bilia som säljer slutrör. Men köp och testa. Bara återlämna om du inte blir nöjd.

Annars har du original R-slutrören här nedan. Bara be Bilia plocka hem.

http://accessories.volvocars.com/sv-se/ ... 83002/2014
Senast redigerad av 1 benny10, redigerad totalt 0 gånger.
yuphin skrev:
Perra83 skrev:Köp den balla sista ljuddämparen på skroten billigt så passar den finfint sen.
Ball ljuddämpare? Den syns väl inte ändå?
Nej, den syns inte. Och som vi redan varit inne på inte nödvändigt om du redan har två utblås. Jag köpte dämparen. Men bara för att min bil var utrustad med endast ett utblås. Fördelen med bytet är dock att original R-slutrören medföljer dämparen.
benny10 skrev:
yuphin skrev:
Perra83 skrev:Köp den balla sista ljuddämparen på skroten billigt så passar den finfint sen.
Ball ljuddämpare? Den syns väl inte ändå?
Nej, den syns inte. Och som vi redan varit inne på inte nödvändigt om du redan har två utblås. Jag köpte dämparen. Men bara för att min bil var utrustad med endast ett utblås. Fördelen med bytet är dock att original R-slutrören medföljer dämparen.
Den benämns "sportdämpare", men jag undrar vad som är sportigt.
Min bil är alldeles för tyst, så det är knappast ljudet som är sportigt.
Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]

..Jag tror lösningen blir att sätta di[…]