Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Melmac
Tycker att det hackar till då och då när man kör Spotify över BT, på en tur på 30 min kan det hända typ 6-10 ggr. Ibland bara en gång.
Har senaste Spotify och en Xperia Z2. Det har inte hänt tidigare men är osäker på om det har med Spotify att göra eller det är något annat som spökar.
N¨n som upplever samma sak?
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Melmac skrev:Tycker att det hackar till då och då när man kör Spotify över BT, på en tur på 30 min kan det hända typ 6-10 ggr. Ibland bara en gång.
Har senaste Spotify och en Xperia Z2. Det har inte hänt tidigare men är osäker på om det har med Spotify att göra eller det är något annat som spökar.
N¨n som upplever samma sak?
upplevde samma i helgen
av pellz0r
Finns redan en tråd om just detta problemet. http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 0&t=116846

Men ja, jag upplever också detta. Det brukar allt som oftast fungera felfritt i ~30 minuter, sen börjar det ofta hacka väldigt frekvent. Då brukar det hjälpa att pausa musiken i 3-5 sekunder sen spela upp igen. Så har man ytterligare ~30 minuter på sig.

Dock vid närmare eftertanke så är jag lite osäker på om det beter sig riktigt lika illa nu för tiden. Vet inte om man bara vant sig, eller om det faktiskt blivit bättre då både Android och Spotify-appen fått uppdateringar sen i maj då förra tråden var aktiv.

Har en Nexus 6 som precis fått Android 6, och så kör jag senaste Spotify-betan (3.9.0.931). Ska lyssna lite extra noga när jag ska köra en lägre sträcka till helgen.
Användarvisningsbild
av TommyP86
Min v60 my15 krånglade rätt mycket. Fick senaste programvara för det i torsdags, och det blev avsevärt mkt bättre. Nu kan det fortfarande hacka till ibland, men det är väldigt sällan jämfört med väldigt ofta innan. Fått programvara för det 2ggr. (Juni och nu i oktober)
Tjuvström V70 2005

Se edit ovan :-) Då är vi på […]

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gick[…]

Volvo V50, elfel m.m.

Med det felmeddelandet borde det finnas felkod men[…]

Köp ny lampa hos auktoriserad ÅF. Om […]