Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av volvobrasse
Ska in med Sensus navigation snart i veckan och ser att send to car-funktionen även skall finnas i VOC-appen. Dock ser jag ingen sådan i min app?

Hur är det för er andra?

Sedan undrar jag om ni andra använder Glympse?
av para
Bara att klicka på kartan högst upp eller skriva in en adress där så dyker "Send to car" knappen upp
Användarvisningsbild
av volvobrasse
para skrev:Bara att klicka på kartan högst upp eller skriva in en adress där så dyker "Send to car" knappen upp
Hmm misstänker att jag inte ser samma sak som du i funktionsväg i min VOC-app. Kan det ha att göra med att jag inte har kartorna i bilen ännu, dvs att ytterligare funktioner dyker upp i appen i och med att mitt volvo-ID knyts ihop med Navigation?
av para
crumpets skrev:Både jag och min kollega saknar den i våra appar. Tror det är para som ej uppdaterat på ett tag...
Har den senaste enligt app-store. Version 3.1.0 från 19 sept
Användarvisningsbild
av volvobrasse
para skrev:
crumpets skrev:Både jag och min kollega saknar den i våra appar. Tror det är para som ej uppdaterat på ett tag...
Har den senaste enligt app-store. Version 3.1.0 från 19 sept
Samma här, men ser ej den funktionen du beskriver.
Användarvisningsbild
av volvobrasse
patnil68 skrev:Har version 3.1.2 och kan också skicka direkt genom att bara trycka på kartan, söka en adress med symbolen "sök". När adressen är funnen så klickar jag bara på texten under " Skicka resmål till bil".
Ok detta är ju skumt. Jag har endast 3.1.0. Enligt App Store är det den senaste. This is weird?

Jag är på iOS och iPhone skall tilläggas, kan det vara så att det finns en senare till Android?
Användarvisningsbild
av mange69
Jag har en iPhone 6+ med app-version 3.1.0 och jag har valet "Skicka resmål" i menyn om man klickar på de 3 strecken uppe till vänster. Jag kan även klicka på "ballongen" som visar vart bilen är på kartan på startsidan. Får då valet "Sök och skicka destination". Lycka till!

Troligtvis gått varmt i kontaktstycket till […]

Du behöver inte ta bort egrkylaren för a[…]

Volvo V70 2008 2.0 F

Kommer låta som en moped med trasig ljudd&au[…]

Liten statusuppdatering! Vi har nu testat/bytt f&[…]