Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DaBlo
Dom skall sitta "under" dörren så att dom lyser ner på backen.
av Kluster
Du har ju svaret på sidan du länkar till... :roll:
av Cellen85
Ja, men vart i hellskotta finns lampor under dörren på V60????? Dessa kan ju inte passa v60 utan att man tar sönder dörren och drar el. Eller är jag helt ute och cyklar?

(Eller är det bara på v60 med lampor i sidospeglarna som det inte finns något uttag på undersidan av dörren ?)
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Cellen85 skrev:Ja, men vart i hellskotta finns lampor under dörren på V60????? Dessa kan ju inte passa v60 utan att man tar sönder dörren och drar el. Eller är jag helt ute och cyklar?

(Eller är det bara på v60 med lampor i sidospeglarna som det inte finns något uttag på undersidan av dörren ?)
lägg dig ner på alla fyra och titta under dörren jag ser att det lyser varje gång jag öppnar dörren så sitter i underkant på dörren...
av Cellen85
LazerHawke skrev:
Cellen85 skrev:Ja, men vart i hellskotta finns lampor under dörren på V60????? Dessa kan ju inte passa v60 utan att man tar sönder dörren och drar el. Eller är jag helt ute och cyklar?

lägg dig ner på alla fyra och titta under dörren jag ser att det lyser varje gång jag öppnar dörren så sitter i underkant på dörren...
Jag måste då va jäkligt blind :/
http://imgur.com/erPP9pY
Hittar inget ställe med lampa...
Användarvisningsbild
av LazerHawke
Cellen85 skrev:
LazerHawke skrev:

Jag måste då va jäkligt blind :/
http://imgur.com/erPP9pY
Hittar inget ställe med lampa...
skumma bananer :shock:
av Ronne
Cellen85 skrev:Ja, men vart i hellskotta finns lampor under dörren på V60?????
Jag tror den belysningen under dörren kom med faceliften My14.

Sälj som skrotbil och köp en annan. F&ou[…]

Lackade plastdetaljer

Om det är 1k bättringsfärg brukar d[…]

Motorproblem

Nu koderna avlästa med följande resultat[…]

Men tyvärr har jag av någon konstig a[…]