Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej!

Finns det något snabbare sätt att skriva in en adress som slutdestination på navigationen än att man först måste skrivan in stad, sen väg, sen nr?

Kan man inte bara snabbt skriva in eller säga adressen?

Vet att man kan skicka adress till bilen från mobilen via appen "Volvo on call"

Har en v60 t6 VEA -14
Allt som har med Volvos GPS att göra går långsamt. Den är 2002. Jag jämför MY02, MY08, MY12 och MY15 och med erfarenhet av alla har det nästan inte hänt nånting./PH
Du har ju röststyrningen, prova den
Ja man kan ju undra vad för cpu volvo använder sig av. Är delay på allt man gör, bara en sådan sak som att bläddra i menyerna är segt.
Om man har Volvo On call kanske det går snabbare, för då kan du lägga in destination genom appen och skicka till bilen.... Nu har jag inte testat detta själv men det kanske går snabbare och om man dvs. har VOC =)
V40CC skrev:Om man har Volvo On call kanske det går snabbare, för då kan du lägga in destination genom appen och skicka till bilen.... Nu har jag inte testat detta själv men det kanske går snabbare och om man dvs. har VOC =)

Och har du inte VOC så kan du använda dej av here.com eller installera en app på din android telefon som heter "Send to Volvo " och då kan du använda Google maps . :D :D
(Detta funkar ju givetvis även om du har VOC)
leiwi skrev:
V40CC skrev:Om man har Volvo On call kanske det går snabbare, för då kan du lägga in destination genom appen och skicka till bilen.... Nu har jag inte testat detta själv men det kanske går snabbare och om man dvs. har VOC =)

Och har du inte VOC så kan du använda dej av here.com eller installera en app på din android telefon som heter "Send to Volvo " och då kan du använda Google maps . :D :D
(Detta funkar ju givetvis även om du har VOC)
@leiwi
Vart hittade du 'send to volvo' appen.
I playstore finns ingen sådan...är den utvecklad utanför appstore?
Kan du länka?
Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]

V60 sliter däck bak

Jag gissar på att det har med bilsläp a[…]

Liten ventil i gasspjället B230E

Byta till spjäll utan ventilen eller kör[…]

Ska man hårdra det finns det två sorte[…]