Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av valln
Har bilen anlänt till volvohandeln?

När startade produktionen?

Har någon rent av provkört en s60 cross country?
av V60Crosscountry
Har varken sett eller provkört en S60 Cross country, har däremot ägt en V60 Cross Country i ett par dagar nu, och den är jag riktigt nöjd med än sålänge! :)
av Linqid
Såg en S60 CC i Osmium Grey och med 19" Bor-fälgar stå utställd på Landvetter (samt två st XC90) och den var faktiskt riktigt läcker. Lite udda och ovant, men snygg. Bilen stod inuti en slinga som skickar ut bagaget och man hörde rätt många nyfikna kommentarer om bilen, icke inbitna bilnördar verkade lite undrande över vad det var för någon ny modell. "Den känner jag inte igen!" hördes av flera.
av Kluster
V60Crosscountry skrev:Har varken sett eller provkört en S60 Cross country, har däremot ägt en V60 Cross Country i ett par dagar nu, och den är jag riktigt nöjd med än sålänge! :)
Bilder, V60Crosscountry, bilder!! 8) :lol:

Grattis till bilen!
Användarvisningsbild
av fjohan82
Såg en S60 D4 AWD Cross Country parkerad på Öland för några dagar sen. Mörkt vinröd med svarta 19"Bor-fälgar. Förmodar att den var privatägd, annars hade det rimligen stått reklam på bilen för någon handlare.
av s6025t
fjohan82 skrev:Såg en S60 D4 AWD Cross Country parkerad på Öland för några dagar sen. Mörkt vinröd med svarta 19"Bor-fälgar. Förmodar att den var privatägd, annars hade det rimligen stått reklam på bilen för någon handlare.
Någon Röd färg finns inte till S60 CC den går bara att få i 5 färger enl bygg din bil :???:
Användarvisningsbild
av fjohan82
s6025t skrev:
fjohan82 skrev:Såg en S60 D4 AWD Cross Country parkerad på Öland för några dagar sen. Mörkt vinröd med svarta 19"Bor-fälgar. Förmodar att den var privatägd, annars hade det rimligen stått reklam på bilen för någon handlare.
Någon Röd färg finns inte till S60 CC den går bara att få i 5 färger enl bygg din bil :???:
Kollade på bygg din bil, färgen heter visst 712 Rich Java... Rätt ska vara rätt 8)
B200ft svårstartad

Hej Har en 744 glt så suttit en 16v innan. […]

Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]