- mån 01 jun 2015, 08:42
#978382
Beställde en V60 T3 Ocean Race Aut. som jag hämtade ut för en vecka sen. På offerten stod det "Your Edition" (dvs. värme timer, värme i ratten och värme i baksätet) och säljaren frågade om jag ville ha så jag kunde sätta igång timern via mobilen eller det räckte med att ställa in det i bilen.
Nu när jag fått bilen finns det ingen värme i baksätet och resten finns nog inte heller där för jag hittar det inte. Misstänker att man slagit in utrustningen i fel ordning så det har försvunnit alt. de har lovat mig nått som jag inte kunnat få.
Har ifrågasatt det hela, fick svar att ibland blir vissa erbjudanden ändrade med tiden och vissa underleverantörer hänger ibland inte med. Detta var den sämsta ursäkt jag hört, gör jag fel gentemot mina kunder så får jag ju fixa det så de får det de har beställt.
Vad säger ni? Bör jag kunna kräva att de rättar till detta? Eller ska jag acceptera en annan kompensation?
Nu när jag fått bilen finns det ingen värme i baksätet och resten finns nog inte heller där för jag hittar det inte. Misstänker att man slagit in utrustningen i fel ordning så det har försvunnit alt. de har lovat mig nått som jag inte kunnat få.
Har ifrågasatt det hela, fick svar att ibland blir vissa erbjudanden ändrade med tiden och vissa underleverantörer hänger ibland inte med. Detta var den sämsta ursäkt jag hört, gör jag fel gentemot mina kunder så får jag ju fixa det så de får det de har beställt.
Vad säger ni? Bör jag kunna kräva att de rättar till detta? Eller ska jag acceptera en annan kompensation?