Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av vadfinns
Hej,

Kanske hamnar fel men hittar ingen annan tråd:

Funderar över att sälja min Xc60 MY-14. Fwd, manuell, D4, Summum. Lastvagnspkt, sportpkt med stolar och 19´Vinterdäck på 18´ ej Voc. Twilight-Bronze och fullservad. Bilen har gått 1500 mil.

Vad är det rimligt att lägga ut den för så jag hamnar hyfsat rätt direkt?
av Petzzon
Ställ frågan till KVD så får du ett bra ritkmärke, det gjorde jag när jag skulle sälja vår XC60 D4 AWD -14. Deras värderng var riktigt bra men sen sålde jag den privat trots allt ändå utan några som helst problem efter 3 dagar på blocket.
av vadfinns
Petzzon skrev:Ställ frågan till KVD så får du ett bra ritkmärke, det gjorde jag när jag skulle sälja vår XC60 D4 AWD -14. Deras värderng var riktigt bra men sen sålde jag den privat trots allt ändå utan några som helst problem efter 3 dagar på blocket.
Ok..Kollade där och fick då mellan 309´-322´
av ef98dpa
Petzzon skrev:Ställ frågan till KVD så får du ett bra ritkmärke, det gjorde jag när jag skulle sälja vår XC60 D4 AWD -14. Deras värderng var riktigt bra men sen sålde jag den privat trots allt ändå utan några som helst problem efter 3 dagar på blocket.
Lånar tråden. Menade du att prata med dom eller via webbvärderingen? Skiljer det sig något?

Edit: Och fick du motsvarande peng som värderingen?
av Petzzon
ef98dpa skrev:
Lånar tråden. Menade du att prata med dom eller via webbvärderingen? Skiljer det sig något?

Edit: Och fick du motsvarande peng som värderingen?
Jag skickade in en intresseanmälan via hemsidan och blev uppringd. Dom ville sätta ett resarvationspris på 350, kanske 360. Trodde den skulle gå för 375-385, jag fick 385 privat.
Men visst jag hade betydligt mer utrustning än vad TS har på sin bil. Vad KVD hade gett får vi ju aldrig veta.

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]