Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Underligt när skylten medför en hastighetsbegränsning på 50 km/h. I stället känner den nog igen motorvägsmärket som ju inte ger några restriktioner för hastigheten.
Samma har jag fått i min RSI. Tycker dock fortfarande att motorvägsmärket är onödigt och tättbebyggt område borde synas då det medför en hastighetsbegränsning. Om du kör på en 80 kmh väg förbi ett sådant utan att det noteras kan det kosta flera tusen € dvs tiotusentals kronor i böter eller i värsta fall indragning av körkortet :( Hur tänker ingenjörerna eller tänker dom överhuvudtaget? Jag har också en Nissan Qashqai och den förlorar indikeringen efter varje korsningssväng och avstanning vilket inte är något vidare, så Volvo är nog bättre. :) Nissan visar dessutom endast hastighetsmärken.
Ja haha man lär väl titta ut genom fönstret ibland, blir du av med kortet så är det ditt eget fel.
Priset tar ändå en familj som höll på att köra ner i en ravin och dö bara för att gpsen visade att det var en väg där hahaha, dom försökte helt enkelt skylla på gpsen xD
Förståss är det på eget ansvar att följa hastighetsbegränsningarna men tydligen är all kritik av Volvo förbjuden på den här sajten. :evil:
Varför byta? XC60

Ska du ha den mer skålade stolen så &a[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]