- tis 12 maj 2015, 08:33
#973175
Nån som har trimmat sin V60 med steg 1 från BSR ? D.v.s. 200 Hk och 300 Nm.
Positiva och negativa erfarenheter?
Suger bra i köpfingret nu när de dessutom har lite REA.
Finns det några nackdelar med att låta dem knäcka PIN-koden i bilen. Fyller den nån annan funktion än att volvo ska ha ensamrätt?
Har även en fundering gällande volvos polestar-optimeringar till T3 och T4. Det sitter ju samma motorer i bilarna, men en polestar till T3 ger endast
180 Hk (T4) och samma vrid (240 Nm). En polestar till T4 ger ju 200 Hk och 285 Nm, vilket är mindre vrid än både BSR och RICA.
Kan man gå till volvo och få T4:ans polestar, eller är det omöjligt då man bara köpt en T3:a ?
Är ju mer sugen på BSR just nu, men man blir ju nyfiken på hur volvo tänker?
Positiva och negativa erfarenheter?
Suger bra i köpfingret nu när de dessutom har lite REA.
Finns det några nackdelar med att låta dem knäcka PIN-koden i bilen. Fyller den nån annan funktion än att volvo ska ha ensamrätt?
Har även en fundering gällande volvos polestar-optimeringar till T3 och T4. Det sitter ju samma motorer i bilarna, men en polestar till T3 ger endast
180 Hk (T4) och samma vrid (240 Nm). En polestar till T4 ger ju 200 Hk och 285 Nm, vilket är mindre vrid än både BSR och RICA.
Kan man gå till volvo och få T4:ans polestar, eller är det omöjligt då man bara köpt en T3:a ?
Är ju mer sugen på BSR just nu, men man blir ju nyfiken på hur volvo tänker?
Volvo S70 2.5T-99 (ATM steg 1)
Volvo V60 T3-12 (BSR steg 1)
Volvo V60 T3-12 (BSR steg 1)