- mån 04 maj 2015, 09:00
Hej - fick ny bil förra veckan. Gamla telen funkade riktigt dåligt så köpte mig en ny samsung, men det hackar fortfarande lite när jag streamar från spotify. Gamla bilen + gamla telen funkade bra (v60 2011 och en gammal sliten htc). Någon som haft samma problem? enda lösningen jag ser är att köra via 3.5 aux nu eller måste man köpa en sån där d-vla iphone..
? Eller skall man ha lägre bitrate i spotify kanske (kör extreme nu).
Vidare - Gamla bilen, v60 2011 d5 polestar 225 hk fwd, går bra mycket bättre än nya, försöker köra in dem på samma vis. Tappar man så mycket extra kraft med awd samt större bil (xc60) mot en fwd v60 eller kommer den att gå bättre framöver? Har för mig att v60 behövde några hundra mil innan den gick bra. (kör in dem rätt hårt).

Vidare - Gamla bilen, v60 2011 d5 polestar 225 hk fwd, går bra mycket bättre än nya, försöker köra in dem på samma vis. Tappar man så mycket extra kraft med awd samt större bil (xc60) mot en fwd v60 eller kommer den att gå bättre framöver? Har för mig att v60 behövde några hundra mil innan den gick bra. (kör in dem rätt hårt).