Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av rullar
Undrar om och hur mikrofonljudet vid telefonsamtal går att höjas. Upplever vid telefonsamtal att ljudet upptas dåligt i bilen och att den i andra änden säger "va" prata högre vilket innebär att jag till slut skriker. Mikrofonen sitter i taket och telefonen är kopplad via bluetooth. I övrigt fungerar allt bra med synkning och bluetooth.
Användarvisningsbild
av leiwi
rullar skrev:Undrar om och hur mikrofonljudet vid telefonsamtal går att höjas. Upplever vid telefonsamtal att ljudet upptas dåligt i bilen och att den i andra änden säger "va" prata högre vilket innebär att jag till slut skriker. Mikrofonen sitter i taket och telefonen är kopplad via bluetooth. I övrigt fungerar allt bra med synkning och bluetooth.

Du använder den vanliga volymkontrollen , den spom du använder till radion :D
av Psyko
leiwi skrev:
rullar skrev:Undrar om och hur mikrofonljudet vid telefonsamtal går att höjas. Upplever vid telefonsamtal att ljudet upptas dåligt i bilen och att den i andra änden säger "va" prata högre vilket innebär att jag till slut skriker. Mikrofonen sitter i taket och telefonen är kopplad via bluetooth. I övrigt fungerar allt bra med synkning och bluetooth.

Inte för att höja mic ljudet Bild Den höjer bara volymen i bilen.

Att höja mic ljudet går inte
Användarvisningsbild
av leiwi
Psyko skrev:
leiwi skrev:

Inte för att höja mic ljudet Bild Den höjer bara volymen i bilen.

Att höja mic ljudet går inte

tror inte du har rätt där , har kollat och dom verkar följas åt
Bytt Tankarmatur 240 1986

Antar att du har en b230e i eftersom det är e[…]

Har sedan flera år haft keramiska bromsbel&[…]

Tomgång och vevhusventilation

Hej! Detta gäller min S70 GLT -97. Ibland[…]

OM RYSSEN KOMMER

Så länge totalitära stater har kon[…]