Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Primus
Jag måste få kolla om det inte finns något smidigt sätt att hoppa mellan menyerna i skärmen(vet inte vad man ska kalla det). Säg att jag kör med navigering på. Sedan växlar jag till körstatistik, därefter trycker jag på NAV och är tillbaka i navigeringen. Bra så långt. Men vill jag sedan gå tillbaka till körstatistik så får jag trycka på MY CAR och hamnar då först i huvudmenyn för My car. Därifrån får jag välja det jag vill ha, i detta fall körstatistik.

Finns det inget sätt att hoppa mellan, åtminstone, senast visat?
av Primus
Droopy skrev:Vet inet hur menyerna är upplagda på en -15 men går det inet att binda FAV knappen tex till en viss meny/funktion?
Jag har provat, men inte lyckats.. Det kan dock beror på handhavandefel.. :lol:
Användarvisningsbild
av Rillee
Fav knappen kan nog bara bindas till en funktion under den menyn som man är under.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag har inte hittat något smidigt sätt att hoppa mellan på min MY13. Skulle också vilja att den kom ihåg var man var senast... Så den t.ex startar i körstatistiken om man avslutat där.
Användarvisningsbild
av Perra83
:D
joel80 skrev:Jag har inte hittat något smidigt sätt att hoppa mellan på min MY13. Skulle också vilja att den kom ihåg var man var senast... Så den t.ex startar i körstatistiken om man avslutat där.
Det skulle va najs!

Håller man in Exit knappen på ratten kommer man i alla fall till My Car menyn. Men det går ändå snabbare att trycka på knappen på mittkonsollen.
av Primus
Nu har jag provat på alla tänkbara(?) sätt med FAV-knappen. Det går inte. Och jag verkar ju inte ensam om att sakna denna ganska naturliga funktion.
Användarvisningsbild
av joel80
Perra83 skrev: Håller man in Exit knappen på ratten kommer man i alla fall till My Car menyn. Men det går ändå snabbare att trycka på knappen på mittkonsollen.
Det där var nytt för mig.. ibland vill man inte släppa ratten och börja pilla med knapparna, då är det där ett bra alternativ! Tack. :)
Hjälp släpvagns kontakt

Blir nog skroten i så fall.

Köpråd, Volvo V50 D2

Kamremsbyte var 14000de mil. ganska enkelt, men sk[…]

Prinsessan Désirée V60 2025 PE

Ok då.. Volvo Trollhättan gjorde ett fa[…]

Motorproblem

Att motorlampan blinkar när motorn går […]