Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av bjornw
Finns väl bara två saker T6:an är sämre på och det är ekonomi och miljö. Den har högre driftskostnader, mer värdeminskning och högre utsläpp.
Annars är den nog bättre eller lika bra på allt.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
T6 är helt klart roligast att köra.

Jag stör mig när det står t.ex maxutrustad eller "all utrustning" i en annons när det saknas en massa tillbehör.....
Användarvisningsbild
av crumpets
Dessutom hade ju T6:an den underbara zebraklädseln! Förstår att många hatar den men jag kan bara inte förmå mig att annat än älska den. Den är så härligt konstig :)
av ansjo
Huvud säger D4, hjärtat säge T6.
Du bör få ner de priserna med ca 20 000...
av ErikXC60
Köp en MY14 istället. Digitalt kombiinstrument, nya faceliften, osv. Jag har beställt
VOLVO XC60 MY15
D5 AWD. Aut
Polestar
Summum. BE PRO || (2)
Lastpkt
VOC
Driver Support Pkt
Twilight Bronze
20' Titania
Delbart drag
Inte sportstolar, eftersom volvo har fått bäst recensioner på de vanliga. Inte ljus klädsel, svårt att sälja då.
Ville bara ha min åsikt hörd ;)
Lycka till bilköpet och att du blir riktigt njöd.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Parantes Erik, välj sportstolar. Det är så jäkla värt det. Vanliga är platta som parkbänkar ju! Plus finare och mjukare skinn med snygga sömmar!
av perhall
Alla de där sakerna om årsmodell, stolar och klädsel tycker jag blir relativt oviktiga om valet står mellan D4 och T6!!!

Har en kompis som jobbar med Audi och på allvar menar att han föredrar liten motor, sportchassi och snygg klädsel framför stor motor, std-chassi och ful klädsel...
Vi som beställt nya V60

Tycker ni inte att V60n är alldeles fö[…]

Bak 30-21.4=8.6 Slitagegräns enligt Haynes 8.[…]

95E10. Kör ändå 95% på el s&[…]

Familjen önskar en XC90 för att få[…]