Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
Otroligt fult! Jag är en original svenne :wink:
Användarvisningsbild
av Kite
Trevligt med folk som är duktiga och engagerade, väl utfört.
Personligen föredrar jag dock original.
Användarvisningsbild
av joel80
Jag tycker också det där är lite väl mkt.. Speciellt att göra baklysena mörka tycker jag är fult.
av fyrahjul
OMG vad tacky. Fattas väl bara en doftgran och baslåda med trance där bak så är väl saken biff, eller?
Användarvisningsbild
av crumpets
Det enda överdrivna med bilen är ju den lilla vingen längst upp på bakrutan. Annars är den ju sjukt clean. Vet ej vilka förorter/hålor du brukar cruisa runt i men jag har då aldrig sett tranceraggarna ha bilar stylade i en enda färg, inga konstiga ljus, inga usla matchningar och med bra puts. Uppenbarligen har ungdomarna ovanligt bra smak där du bor :/
av fyrahjul
crumpets skrev:Det enda överdrivna med bilen är ju den lilla vingen längst upp på bakrutan. Annars är den ju sjukt clean. Vet ej vilka förorter/hålor du brukar cruisa runt i men jag har då aldrig sett tranceraggarna ha bilar stylade i en enda färg, inga konstiga ljus, inga usla matchningar och med bra puts. Uppenbarligen har ungdomarna ovanligt bra smak där du bor :/
Aj då, jag blev faktiskt lite orolig att jag gick för långt och retat upp någon "styler" här :) Nej, jag cruisar inte runt i förorter. Men jag tycker visst att den här enfärgsstylingen är typisk för det jag beskrev :) Men det kanske bara är dom jag sett som haft det kanske :) Men...svart, svart och lite mer svart, plus 200h putsande på ett par kromade "prostata-kanoner" där bak samt lite tidigt DJ Tiesto-baskagge i skuffen så är vi framme vid min bild :)

Men som sagt, smaken är som baken. Den är i betraktarens ögon :)
Användarvisningsbild
av mikeman
crumpets skrev:tranceraggarna
Visste inte att det var ett begrepp... Gott att lära sig något på kvällskvisten. On topic: Håller med lägret som tycker den var riktigt clean. :)
Framvagnsinställning själv

2-filiga vägar är "bomberade" […]

Fukt i ena strålkastaren

Sök på "fukt strålkastare&qu[…]

Hög framvagn biltema

Ska jag vara ärlig så bytte jag dä[…]

På mitt jobb har vi ett tiotal Mercedes Sp[…]