Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av PaNi
Vilka funktioner som inte finns idag skulle ni vilja se i nästa version av Volvo on Call? Själv skulle jag vilja att den varnar mig på samma sätt som den varnar när jag glömt att låsa bilen även när jag glömt ljuset på eller lämnat ett fönster/taklucka öppen. Skulle även vilja se bilens position när den används, det är ju inte alltid jag som sitter bakom ratten.
av mikebike
PaNi skrev:Vilka funktioner som inte finns idag skulle ni vilja se i nästa version av Volvo on Call? Själv skulle jag vilja att den varnar mig på samma sätt som den varnar när jag glömt att låsa bilen även när jag glömt ljuset på eller lämnat ett fönster/taklucka öppen.
+Möjlighet att öppna fönster/taklucka via appen?
av V40CC
´Jag skulle önska att Volvos nya instrumentering och innerbelysning ställs in efter den person som sätter sig i bilen, säg att det gör det beroende på vilken nyckel man använder. Det är ju så för elstol och speglar. Varför inte instrumentering och belysning inne? Har iof inget med appen att göra men ändå... =)
Användarvisningsbild
av V9097
Perra83 skrev:Ja manövrering av takluckan och batterimätare har ja tänkt på.

Sen skulle jag vilja se temperaturen i kupén och kanske även tempen på kylvattnet.
+1

Jag skulle vilja kunna starta backspegelvärmen. Låt oss säga att den går max 3 minuter efter aktivering för att inte suga ur batteriet för mycket.
av svensen
V40CC skrev:´Jag skulle önska att Volvos nya instrumentering och innerbelysning ställs in efter den person som sätter sig i bilen, säg att det gör det beroende på vilken nyckel man använder. Det är ju så för elstol och speglar. Varför inte instrumentering och belysning inne? Har iof inget med appen att göra men ändå... =)
Hei.
På min V60-15 følger temavalget nøkkelen.
:-)
Mvh Sven
Användarvisningsbild
av meko
V40CC skrev:´Jag skulle önska att Volvos nya instrumentering och innerbelysning ställs in efter den person som sätter sig i bilen, säg att det gör det beroende på vilken nyckel man använder. Det är ju så för elstol och speglar. Varför inte instrumentering och belysning inne? Har iof inget med appen att göra men ändå... =)
Japp, temat på instrumentet följer nyckeln på min V60 -15 oxå! :wink: Sedan kan man ju inte göra en massa skojiga inställningar på V60's innerbelysning på samma sätt som man kan på V40. Och det är ju verkligen trist! :wink:
av kmi
Jeg bil egentlig vare önska den alltid funkade!

Ellers vil jag kunne uppdatera min bil med ny mjukvara (som tesla)
Få en varning om parkeringstid är överskridit (bilen kan jo läsa väg skyltar)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Men är problemet med låg spänning […]

Om man måste lossna en kylarslang för a[…]

Tysta sommardäck V90

Glöm inte bort er egen hörselkurva n&aum[…]

Luftkudde domkraft

Är det sån här du menar? https://[…]