Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av apox
Köpte nyss en V60 2012 med High Performance-ljudet. Jag tycker det låter ok, men hela systemet känns väldigt loudness med dominant okontrollerad bas och hissad diskant, vilket tröttar ut mina öron i längden. Jag hade velat ha lite mer snärt i basen och mer närvarokänsla i ljudet men vet inte vilken väg jag ska gå. Jag har läst en hel del ris om PS för dessa årsmodeller, så jag antar att ett steg från en sådan inte kommer göra mig någon tjänst, om det ens går att byta? Är det någon som har bytt högtalare i dessa bilar än, i så fall till vilka och med vilket resultat?
av Droopy
Här http://www.bilstereoforum.se/ fins en tråd där man bytt ut allt i en V60, kostnad.......dyrt.

PS kommer inte att göra dig lyckligare och jag tvivlar på att det ens gåt att eftermontera och knappast värt kostnaden om det skulle vara möjligt. ska du göra en uppgradering så gör en eftermarknads men det kommer som sagt kosta fläsk.

[…] och T5 finns endast med framhjulsdrift[…]

Min uppfattning är att AWD-systemet är p[…]

Vilket nr på säkringen är det?

Instabil styrning (XC70 -16)

Hejsan, Ny på forumet.. XC70 D4 Awd 2016. […]