Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej,
Undrar om ni som har erfarenhet av Sensus Connect Premium Sound (Harman/Kardon by Harman) i V60 kan dela med er av vad ni tycker om ljudsystemet? Är skillnaden stor i den jämfört med High Performance som är snäppet under?
Jag har sån tur att jag har en bekant som är säljare och hade lyssnat på detta när de var iväg och "lärde sig om" 2015 års modeller. Jag hade redan bestämt mig för Premiumljudpaketet men han ringde direkt och sa att "jag ser till att din order blir en 2015 för det här ljudpaketet ska du ha. Så en kombination med att lita på en säljare :shock: och köpa grisen i säcken! :o
Festligt nog så fick jag leveransdag precis :shock: :lol:

Jag hämtar den på onsdag morgon!

Edit: nästa onsdag morgon alltså, inte i morgon. :(
Bilagor
bild.JPG
bild.JPG (550.15 KiB) Visad 5363 gånger
Ojoj, sjukt snygg!!
Röd och 19" är en fin kombination....och Premium Sound på det 8) !!
Utseendemässigt som den jag kan tänka mig, dock har (gissar jag på...) du en större spis än den jag tänkt (nya D4 för min del). Har du extra allt i övriga tillval?
Det är "Black-R" paketet med allt vad det innebär och även Business Edition Pro med allt vad det innebär (vet knappt själv...) :oops: samt vinterpaket (eluppvärmd ratt, baksäte etc) och VOC on call. Dessutom plockade vi ihop backkamera, eluppvärmd framruta, delbart drag, stänkskydd, jag valde faktiskt side cuff plates, ska bli intressant att se hur det blir live då det monteras nu, spoilerläpp bak, Polestar (ingår ju i Black-R) och även säkerhetspaketet med adaptiv farthållare, BLIS etc. (Blev såld när jag lånade en bil med det paketet och körde med den adaptiva farthållaren en helg...dom är inte dumma bilförsäljarna...)
Och just ja, det blev en D5 Awd.

Så ja hyfsat fullmatad, det jag vet att jag inte har är bla elstolar

Haha jag längtar inte mindre nu när jag skriver om bilen :lol:
Dom är riktigt feta nya S60 R-desingn med 19" Härligt med fyrhjulsdriften också. Får man fråga vad du kör för något innan denna fina bil ska hämtas ut? Iallafall tror jag du kommer bli riktigt nöjd med bilen, mycket fin väghållning för att vara en Volvo. :)
SATS79 skrev:Är inte bekant med säljaren, men även han sa att Premium Sound från 2015 är något alldeles extra, vilket säkert är sant, men så är han också säljare.... :wink: !
När är det leverans av din bil?

Om PS i MY12 sa Volvo att det var ett ljud i världsklass, och det om något undrar jag hur man ens kan påstå el tycka, för det är ju en ren lögn.
Men jag har mycket svårt att tro att PS i MY15 är sämre, det går inte. Så att köpa PS i MY15 är nog relativt riskfritt.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
B230F går fett

Okej, då får jag kolla närmare p&[…]

Bakre ljuddämpare hål

Hej. Jag upptäckte kondens på marken o[…]

Har sedan flera år haft keramiska bromsbel&a[…]

Instabil styrning (XC70 -16)