Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Grodan99
Då har man byggt ihop en V60 Polestar på "Bygg din Volvo"

Man kanske skulle beställt en sådan istället :D ........men då hade man fått slanta upp 200 lax till....

Läcker är den i alla fall!!!!
Användarvisningsbild
av P210
Hoppas bara du inte valde GB BigPackBlå, den färgen är ju vidrig... (...Kunde inte Polestar valt en bättre blå färg!...)¨

Bild

Svart, vit Silver var ju de få alternativen.
Användarvisningsbild
av Perra83
Grodan99 skrev:Då har man byggt ihop en V60 Polestar på "Bygg din Volvo"

Man kanske skulle beställt en sådan istället :D ........men då hade man fått slanta upp 200 lax till....

Läcker är den i alla fall!!!!
Vad är 200 lax på en livstid? Riktigt najs bil!
av ponta92
Eftersom V/S60 Polestar är utrustad med allt lull lull man kan tänka sig så var jag tvungen att kolla vad skillnaden mot en fullsmockad T6a var i pris. Det visade sig vara i runda svängar 100tkr. Men då saknar ju en vanlig T6 allt unikt godis i Polestarvarianten :)
Användarvisningsbild
av GustavE
Provade också att bygga en sån nu.
Fanns inte många tillval som inte var standard redan :)

Jäklar va snygg den är! Fälgarna gör mycket. Man skulle kunna göra en snålvariant och köpa bara dom. Men misstänker att dom kommer kosta ungefär en miljard att köpa som reservdel hos Volvo sen :D
av Sharkbait
ponta92 skrev:Eftersom V/S60 Polestar är utrustad med allt lull lull man kan tänka sig så var jag tvungen att kolla vad skillnaden mot en fullsmockad T6a var i pris. Det visade sig vara i runda svängar 100tkr. Men då saknar ju en vanlig T6 allt unikt godis i Polestarvarianten :)

Skall det "unika" godiset vara värt de 100 000 kr extra? hmm .... blåa sömmar på sätena . . . "carbon" dekor . . . öhlins visst. . . . mera hk visst . ..

Synd att R-design/Polestar skall ha de fula runda utblåsen på avgassystemet . . .. men rostfritt visst...
Användarvisningsbild
av Perra83
Sharkbait skrev:
ponta92 skrev:Eftersom V/S60 Polestar är utrustad med allt lull lull man kan tänka sig så var jag tvungen att kolla vad skillnaden mot en fullsmockad T6a var i pris. Det visade sig vara i runda svängar 100tkr. Men då saknar ju en vanlig T6 allt unikt godis i Polestarvarianten :)

Skall det "unika" godiset vara värt de 100 000 kr extra? hmm .... blåa sömmar på sätena . . . "carbon" dekor . . . öhlins visst. . . . mera hk visst . ..

Synd att R-design/Polestar skall ha de fula runda utblåsen på avgassystemet . . .. men rostfritt visst...
Sen är det rätt salta hejdare på dom oxå som kostar en rejäl hacka. Förr kostade R bilarna mer än 100000 mer än modellen under. Ja är inte förvånad över prissättningen.
Världens säkraste bil i race utförande :-)-)
Användarvisningsbild
av joel80
Ger inte en V60 D6 hybrid en bättre bil för typ samma peng? Skiljer inte mkt i 0-100 där väl.. D6:an har även fått bättre tid än uppgiven i tester i samband med recensioner. :)
Faux V90 - cross country

Generellt sett kan markfrigången variera en […]

Plocka isär främre stol v70n

Tjena! Jag skulle vilja plocka isär för[…]

Laal bakgrund belysningar ska dimma ner in DIM/LS[…]

B230F går fett

Tack så mycket men jag fick ju inte nå[…]