Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Hej.

Börjar smått irritera mig på att ljudnivån i ljudanläggning går ner till väldigt tyst om man stänger av och när man sedan startar bilen. Skall det vara så?
MY -14
Funktionen som så (om det nu är en medveten funktion) är nog bra men man skall kunna ställa in vad man vill ha som startvärde i så fall.
Dra igång den här tråden igen efter att ha haft en XC70 som hyrbil. I min XC60 sitter det en performance anläggning. Samma som i XC70 som jag hyrde. Och ljudvolymen på XC70 var avsevärt mer potent än min XC60. Samma sak med mina tidigare Volvo. I XC70 så värker det verkligen i öronen om man drar på fullt. Man klarar helt enkelt inte av volymen. I min XC60 så får man ha uppdraget till 85-90% av volyment i 120 för att höra vad som sägs på radion. Och földaktligen så när jag startar bilen och den gått ner på det förinställda värdet hör man knappt att den är igång. I XC70 så var det faktiskt lagom. Börjar tro att det saknas en jäkla massa watt i min ljudanläggning helt enkelt. Har ngn samma problem med sin XC60?

Ta bort motorn från oket och kolla om dina s[…]

Tror det är en 10 mm. Jag bara provade med n&[…]

Magnetkoppling AC

Som du skrev. Muttern i mitten sen brukar jag f&ou[…]

Köpråd v50/s40 /c30

Hej, jag är på jakt efter en först[…]