- sön 24 nov 2013, 12:13
Fikk min nye XC60 2,4D R-Design MY 14 på fredag. Jeg har de siste 4 årene kjørt XC70 med samme motor MY 2010. Jeg må bare si at jeg er veldig overrasket over hva som har skjedd på 4 år. For en utrolig forskjell. Jeg må si at jeg er veldig imponert over hva Volvo har fått til på de 4 årene, eller så er XC60 mye mere enn en "drivers car" enn XC70. Eller er det bare sportspakken med strammere oppsett og mere direkte styring som utgjør så mye? Min XC60 er forresten oppsatt med 19" vinterhjul med Michelin dekk - anbefales! Jeg må også si at det er et par andre ting som virkelig imponerer meg. Det ene er Volvo On Call(VOC) det må dere absolutt bestille med bilen, det andre er det nye elektroniske instrumentpanelet. Det er både fresh og moderne.
Overføringen av musikk fra Iphonen min liker jeg også meget godt. Spotify fungerer og den nye dab radioen gir lyden virkelig et løft.
Heia Volvo(Sverige) :D
Nei, jeg jobber ikke i Volvo eller kjenner heller ikke noen som gjør det!!!!
Overføringen av musikk fra Iphonen min liker jeg også meget godt. Spotify fungerer og den nye dab radioen gir lyden virkelig et løft.
Heia Volvo(Sverige) :D
Nei, jeg jobber ikke i Volvo eller kjenner heller ikke noen som gjør det!!!!