Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Friman
F-n vet vad jag gör för fel men jag har lagt POI filen (med namnet fartkamera.gpx) och tillhörade kameraikon på en USB minne.

Men då jag i sensus går in i menyn for att hantera POI så hittar den mitt usb minne men den hittar därefter inte någon fil att importera. Har provat två olika minnen (märke och storlek) för att kolla eventuell inkompabilitet med viss minnestyp och/eller storlek.

Någon som har en ide var jag fuckat upp i det hela ?

( 30.11.03 med mjukvaruversion 0997).

/Ove
Användarvisningsbild
av apersson850
Tryck på Importera och rulla sen ett snäpp på hjulet uppe till höger på mittkonsolen, som om du skulle välja något. Har du tur dyker det upp då, så du kan välja nåt.
Användarvisningsbild
av Friman
apersson850 skrev:Tryck på Importera och rulla sen ett snäpp på hjulet uppe till höger på mittkonsolen, som om du skulle välja något. Har du tur dyker det upp då, så du kan välja nåt.

TACK! :-)-)
av engrogg
Undrar när de kan få iväg skivorna egentligen=(

Dear Volvo MapCare Customer,

We are currently encountering technical issues with the production of the discs with our supplier in Japan. We are working on finding a solution. Please accept our apologies for the inconvenience this may cause you and thank you for your patience.

Sincerely,

Volvo MapCare™ Customer Contact Centre

International Toll Free Number: 00800 3737 4627

Ingen som kan ladda upp en image av dem nånstans?
Användarvisningsbild
av apersson850
De kommer väl lagom till det är dags att distribuera nästa utgåva, så att vi bara precis hinner installera innan det är dags att göra det igen.
av Tobbev
engrogg skrev:Finns det någon i Gbgs trakten som fått skivorna & kan tänkas låna ut dem?
Har du fortfarande inte fått dom?
av Steff 99
Tobbev skrev:
engrogg skrev:Finns det någon i Gbgs trakten som fått skivorna & kan tänkas låna ut dem?
Har du fortfarande inte fått dom?
Jag fick återigen besked från Navtec för 3-4 veckor sedan att skivan fortfarande var försenad.. ! mao så har jag inte fått någon skiva heller
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 29

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]

Ser ut som färgstänk, skrapa och tvä[…]