Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vi verkar vara några nu som har väntat färdigt på våra leveranser:) Blir perfekt att få bilen nu på försommaren så att den håller sig fri från stenskott och salt dom första månaderna man äger dom:)
Qualia skrev:Sten Skott får man ju på köpet senare..
Jobbigt att sköta en ny bil dock..
Vem är Sten Skott? och hur får man han på köpet? Jag fick en hink med bilvårdsprodukter istället, antar att de hade slut på Sten. :lol:

Jag la på Lahega Brightguard på min och är jättenöjd. Har bara behövt att spola av bilen. All smuts och insekter försvinner utan problem med högtryck. 155 mil avverkade på två veckor.
Min XC60 D3 AWD Sum++ MY12 beräknas till v 29 och jag beställde i slutet av April.
Står på Steg1.

FRÅGA:
För er som fått era XC60 levererade. Vad var er lev. vecka när ni stod på Steg1 ?? och vilken lev. vecka blev det i slutändan ???

För oss som står på Steg1. Brukar veckan som vissas bli tidigare med tiden ??? Vad är era erfarenheter?
gotfredsen skrev:Min XC60 D3 AWD Sum++ MY12 beräknas till v 29 och jag beställde i slutet av April.
Står på Steg1.

FRÅGA:
För er som fått era XC60 levererade. Vad var er lev. vecka när ni stod på Steg1 ?? och vilken lev. vecka blev det i slutändan ???

För oss som står på Steg1. Brukar veckan som vissas bli tidigare med tiden ??? Vad är era erfarenheter?

När min till slut dök upp på sidan, så stod det V20, precis som det gjorde på orderbekräftelsen. Dock trodde säljaren att det skulle bli V18. När bilen stod i "provkörning" så ändrades lev från V20->V19 och när den ändrade status till "på väg till din handlare" så ändrades lev från V19->V18. Ringde säljaren efter någon dag och då hade den redan kommit fram. I slutänden blev det torsdag V17. mest för att jag ville ha den :D
Min hoppade från steg 2 till steg 5 idag. Fortfarande v25. Känns bra det här... :)
I eftermiddag får jag hämta min bil:))))
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 45
Vilken bränslebox passar?

Hej har en 740 turbo 1990 med AC Sitter en box i […]

Jag har tagit tid hur lång tid det tar att t[…]

Hej. Har en xc60 Polestar 2023 med sommardäck[…]

Jag passerade precis 1000 mil med min så jag[…]