- tis 09 aug 2016, 18:27
Det är ganska få ställen som gör detta och det är dessutom bara vissa speciellt utbildade som gör det på den stationen.
Moderator: Moderatorer
StefanN skrev:Det är ganska få ställen som gör detta och det är dessutom bara vissa speciellt utbildade som gör det på den stationen.Exakt så är det! :)
C.W. skrev:har ni även reggat er på Polestar sidan och fått intyg från dem?det intyg du får av verkstaden är det du skall lämna till besiktningsmannen det är där uppgifterna står som han/hon för in i systemet...
https://www.polestar.com/se/produkter/r ... n-produkt/
Eller är det samma intyg som Volvo verkstan ger?
Jag har reggat på Polestar men ännu inte fått något intyg. Kan iof ta upp till 5 veckor att skicka enligt dem.
AndreasThn skrev:Fasen fått svar från en Volvo åf att det inte finns Polestar till V70 T5, finns ju till samma motor i andra modellerkan ju skilja på spec av motor då din även är en gas variant.. därav inget polestar till V70
LazerHawke skrev:Fast gasdelen eftermonteras, dvs av linan har jag fått uppfattningen att det motsvarar en vanlig T5.AndreasThn skrev:Fasen fått svar från en Volvo åf att det inte finns Polestar till V70 T5, finns ju till samma motor i andra modellerkan ju skilja på spec av motor då din även är en gas variant.. därav inget polestar till V70
StefanN skrev:BraBil kör på 6900kr enligt deras hemsida. Lite oklart om det bara gäller VEA dock. Men kolla.PeterNi skrev:Några fler firmor dom kör denna kampanj?Undrar detsamma?
Helst i Stockholms trakten...
LazerHawke skrev:jada. fick intyget från verkstan.C.W. skrev:har ni även reggat er på Polestar sidan och fått intyg från dem?det intyg du får av verkstaden är det du skall lämna till besiktningsmannen det är där uppgifterna står som han/hon för in i systemet...
https://www.polestar.com/se/produkter/r ... n-produkt/
Eller är det samma intyg som Volvo verkstan ger?
Jag har reggat på Polestar men ännu inte fått något intyg. Kan iof ta upp till 5 veckor att skicka enligt dem.
så om det skall vara korrekt skall den person som utfört optimeringen lämna dig ett intyg som du skall använda för regbes!
AndreasThn skrev:Har fått svar från Polestar att det inte finns något i dagsläget men att de funderar på att ta fram det.LazerHawke skrev:Fast gasdelen eftermonteras, dvs av linan har jag fått uppfattningen att det motsvarar en vanlig T5.AndreasThn skrev:Fasen fått svar från en Volvo åf att det inte finns Polestar till V70 T5, finns ju till samma motor i andra modellerkan ju skilja på spec av motor då din även är en gas variant.. därav inget polestar till V70
Har mejlat Polestar direkt nu iallafall så får vi se vad de svarar.
Som fastighetsägare gäller förbudet[…]
Räknat ut att bilden under semestern har rull[…]
Hmm.. tycker man läser att Lyten ska forts&au[…]