Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av LazerHawke
StefanN skrev:Det är ganska få ställen som gör detta och det är dessutom bara vissa speciellt utbildade som gör det på den stationen.
Exakt så är det! :)
Användarvisningsbild
av C.W.
har ni även reggat er på Polestar sidan och fått intyg från dem?
https://www.polestar.com/se/produkter/r ... n-produkt/
Eller är det samma intyg som Volvo verkstan ger?
Jag har reggat på Polestar men ännu inte fått något intyg. Kan iof ta upp till 5 veckor att skicka enligt dem.
Senast redigerad av 1 C.W., redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av LazerHawke
C.W. skrev:har ni även reggat er på Polestar sidan och fått intyg från dem?
Jag har reggat på Polestar men ännu inte fått något intyg. Kan iof ta upp till 5 veckor att skicka enligt dem.
det intyg du får av verkstaden är det du skall lämna till besiktningsmannen det är där uppgifterna står som han/hon för in i systemet...

så om det skall vara korrekt skall den person som utfört optimeringen lämna dig ett intyg som du skall använda för regbes!
Användarvisningsbild
av LazerHawke
AndreasThn skrev:Fasen fått svar från en Volvo åf att det inte finns Polestar till V70 T5, finns ju till samma motor i andra modeller :cry:
kan ju skilja på spec av motor då din även är en gas variant.. därav inget polestar till V70 :cry:
Användarvisningsbild
av AndreasThn
LazerHawke skrev:
AndreasThn skrev:Fasen fått svar från en Volvo åf att det inte finns Polestar till V70 T5, finns ju till samma motor i andra modeller :cry:
kan ju skilja på spec av motor då din även är en gas variant.. därav inget polestar till V70 :cry:
Fast gasdelen eftermonteras, dvs av linan har jag fått uppfattningen att det motsvarar en vanlig T5.
Har mejlat Polestar direkt nu iallafall så får vi se vad de svarar.
Användarvisningsbild
av Renen
StefanN skrev:
PeterNi skrev:Några fler firmor dom kör denna kampanj?
Helst i Stockholms trakten...
Undrar detsamma?
BraBil kör på 6900kr enligt deras hemsida. Lite oklart om det bara gäller VEA dock. Men kolla.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av C.W.
LazerHawke skrev:
C.W. skrev:har ni även reggat er på Polestar sidan och fått intyg från dem?
det intyg du får av verkstaden är det du skall lämna till besiktningsmannen det är där uppgifterna står som han/hon för in i systemet...

så om det skall vara korrekt skall den person som utfört optimeringen lämna dig ett intyg som du skall använda för regbes!
jada. fick intyget från verkstan.
Ville bara veta om det är samma som Polestar utfärdar eller om det från Polestar är mera 'officiellt'
Användarvisningsbild
av AndreasThn
AndreasThn skrev:
LazerHawke skrev:
Fast gasdelen eftermonteras, dvs av linan har jag fått uppfattningen att det motsvarar en vanlig T5.
Har mejlat Polestar direkt nu iallafall så får vi se vad de svarar.
Har fått svar från Polestar att det inte finns något i dagsläget men att de funderar på att ta fram det.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Som fastighetsägare gäller förbudet[…]

Hej! Har ett konstigt problem med en V70N 2001 2,4[…]

Räknat ut att bilden under semestern har rull[…]

Hmm.. tycker man läser att Lyten ska forts&au[…]