- ons 06 maj 2015, 18:31
Någon som har erfarenhet om hur lång tid det tar vid det näst sista steget? (din volvo är påväg). Detta gäller en volvo xc60 or påväg från Gent.
Moderator: Moderatorer
wöle skrev:Någon som har erfarenhet om hur lång tid det tar vid det näst sista steget? (din volvo är påväg). Detta gäller en volvo xc60 or påväg från Gent.Brukar vara tre veckor tycker jag mig utläsa från flera här på forumet. Möjligen lite kortare om du har tid.
volvo25ffr skrev:Sådär ja, äntligen har man fått bilen (beställd 23/4) kopplad till Minvolvo, ser lovande ut för leverans innan sommaren :DLustigt, jag har också 4274 före i kö, men inte leverans förens vecka 27 :(
Trevlig helg på er där ute!
permikael skrev:Aha, vad konstigt... Kan ju bero på flera olika anledningar, vad har du valt för motor och utrustning?volvo25ffr skrev:Sådär ja, äntligen har man fått bilen (beställd 23/4) kopplad till Minvolvo, ser lovande ut för leverans innan sommaren :DLustigt, jag har också 4274 före i kö, men inte leverans förens vecka 27 :(
volvo25ffr skrev:Sådär ja, äntligen har man fått bilen (beställd 23/4) kopplad till Minvolvo, ser lovande ut för leverans innan sommaren :DKul!
volvo25ffr skrev:Liknande.permikael skrev:Aha, vad konstigt... Kan ju bero på flera olika anledningar, vad har du valt för motor och utrustning?volvo25ffr skrev:Sådär ja, äntligen har man fått bilen (beställd 23/4) kopplad till Minvolvo, ser lovande ut för leverans innan sommaren :DLustigt, jag har också 4274 före i kö, men inte leverans förens vecka 27 :(
Jag har valt OceanRace, D4 vea, automat, BE PRO, driver support, lågt sportchassi, 18" tonade rutor bak paketet.
ef98dpa skrev:Ja, jag lade till det :)volvo25ffr skrev:Sådär ja, äntligen har man fått bilen (beställd 23/4) kopplad till Minvolvo, ser lovande ut för leverans innan sommaren :DKul!
Var det en D4?
Går alla V60 på samma lina så att man kan gissa ungefär samma leveranstider för motsvarande modell eller hur funkar det(om man bortser från eventuella leveransförseningar på delar, tex fälgar...)? Nån som har koll på leveranstider på V60 D5 Twin Engine? (håller på att trycka igenom min beställning efter mycket om och men)
//D
Edit: såg att du klämt in din "spec" under lunchen...
Urkel skrev:Ja ni får ju bilen i sommar i allafall. Jag beställde 20/4, V60 Ocean Race, och det var inte mycket lull lull på den. Det enda som kanske sticker ut är att det är nya T4:an i den. Men hallå, leverens v. 36, 18 veckors väntetid. Behöver jag tillägga att man kokar inombords...Fy fan, skulle jag också bli tokig, knappt så man klarar 5 veckor... Det måste väl ha med motor valet att göra, nämde aldrig säljaren något preliminärt leverans datum/vecka?