Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mgmannen
x74 skrev:
joel80 skrev:Haha.. man borde kunna begära express-leverans.. betala lite för teknikernas övertid så dom jobbar på helgen för att få det klart. :)

Jag missförstod nog din bild, trodde du fått hämta ut den 2 dagar efter den gick till status 8, vilket nog hade varit någon form av rekord. :)
Ja precis, ja mena att från status 8 och den nådde handlaren på 2dar , iom att det surrades om 2 veckor tidigare, dock kan ju det totala bli 2 veckor för leversns till mig , men det jag tidigare ifråga satte va just tiden mellan fabrik och handlare, inte rimligtvis borde tagit 2 veckor :-O)
Enligt min säljare så fick dom min bil i torsdags och den var färdigbyggd i måndags, så tre dagars väntan på fabriken blev det...sedan hade de servat bilen i fredags och där hade jag tydligen också "tur", de hade "lite tid över"....men från status 8 till status 9 så ska det enligt Volvo inte ta mer än 2 veckor...
Användarvisningsbild
av x74
Och jag fick tid fredag den 13 huuu :evil: , då har bilen stått exakt 2 veckor hos handlarn, instämplad 8timmar jobbar 2 :evil:
Senast redigerad av 2 x74, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av mgmannen
x74 skrev:Och jag fick tid fredag den 13 huuu :evil: , då har bilen stått exakt 2 veckor hos handlarn, instäpplad 8timmar jobbar 2 :evil:
Jag har varit en pina för min handlare, jag har nog ringt 10 ggr och mailat 20 ggr under senaste veckan. Min säljare var sjuk, då ringde jag hans chef. Min säljare var ledig, mailade jag hans chef osv... sedan ska jag ha bilen som tjänstebil och då får man betala för hela september, fast jag tar ut bilen den 6:e. När de fick höra det så blev det mer fart på dem....
Användarvisningsbild
av joel80
Tjusigt! :)

Gillar avståndet du har till parkeringsgrannen.. hehe.. inte så stor risk för dörruppslag där.
Användarvisningsbild
av x74
mgmannen skrev:Så där ja...
Bild
Sammanträffande samma färg och fälg som jag best, kanske du har en d5 med?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]