Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Precis, hoppa upp lite i fälgstorlek på vinter brukar säljaren vara schysst med.
av Björnr
Ny här på forumet, då jag tyvärr åkt vw ett par år med så sjukt mycket problem, så är jag så less på begagnade bilar, November 2016 beställde jag en xc60 D4 awd automat classic r-design. Se spec nedan:
Osmium grå
Mörkgrå läder GT60
Klimatpaket voc
Lastpaket
Elvärmda spolarmunstycken
Ixion 20"
Växlingspaddlar
Elvärmd vindruta
P-sensorer fram/bak
Fast drag
Interiörpaket
Batteriladdare inkl frontuttag
Runningboards
Fria vinterhjul
Fri service 3år
Summa 425000kr

Bra eller anus?
av petegbg
Björnr skrev:Ny här på forumet, då jag tyvärr åkt vw ett par år med så sjukt mycket problem, så är jag så less på begagnade bilar, November 2016 beställde jag en xc60 D4 awd automat classic r-design. Se spec nedan:
Osmium grå
Mörkgrå läder GT60
Klimatpaket voc
Lastpaket
Elvärmda spolarmunstycken
Ixion 20"
Växlingspaddlar
Elvärmd vindruta
P-sensorer fram/bak
Fast drag
Interiörpaket
Batteriladdare inkl frontuttag
Runningboards
Fria vinterhjul
Fri service 3år
Summa 425000kr

Bra eller anus?
Jag hade nog valt inner och ytterbackspegel automatisk avbländbar istället för Eluppvärmd vindruta. Har endast avbländbar innerspegel nu men skulle absolut välja till även dom yttre vid nästa köp. Har dieslvärmare med VOC nu och har aldrig känt något behov att ha eluppvärmd framruta. Runningboards var det på en XC60 jag provade på Bilia Sisjön och dom skitade bara ner mina byxor. Fullständigt värdelösa.
av pelleplutt
Running Boards är skitsnyggt! Helt klart värda det lilla extra, synd bara att de inte är belysta som de är till XC90. :)
av lobbysleeper
Running boards är snyggt (och kanske praktiskt när man ska nå taket eller takboxen etc), men som sagt, de smutsar lätt ner byxorna. win some, lose some :)
Jag vet själv inte vad jag skulle värdera högst.
av lobbysleeper
Är för övrigt tillbaka på avtryckarn med en offert för privatleasing i handen, nu är det som ni säger sista chansen verkligen.

xc60 D4 AWD R-Design
metallic
lastpaket
park.sens fram+bak
Keyless
Spolarmunst.värme
reservhjul
svarta backspegelkåpor
Dragkrok delbar
stänkskydd fram+bak
stötfångarskydd
18" vinterdäck på Leda fälg
gummimattor
lastrumsmatta
20" Ixion sommarhjul

automat + awd + klimatpaket VOC på köpet förstås.

4994kr/mån (2000mil/år)
Det priset känner jag mig nöjd med faktiskt.
Senast redigerad av 1 lobbysleeper, redigerad totalt 0 gånger.
av pelleplutt
Jag har möte med min säljare på tisdag. :)
av KrilleW
Jag var fast besluten om att jag skulle ha runningboards på min bil, speciellt mersmak tanke på att jag har stylingkitet. Jag ångrade mig dock efter jag hade en lånebil med dessa. När man kliver ut bilen så sticker de ut såpass mycket att vaden drar i dom. Detta resulterar i 1. Smutsiga byxor och 2. Repiga runningboards. Jag avstod därför.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]

Sommartider HEJ, HEJ

Tagit mig 2 dagar på taket nu när det v[…]

Om man ändå ska byta skivan, skär […]