Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av s6025t
Det skiljer i pris på årsmodell bilar som är uttagna samma dag men olika årsmodell skiljer i pris slår man in reg.nr på bilpriser är den som har högst årsmodell som har högst pris vid samma utrustning o miltal
Min volvohandlare värderar inbytesbil med bilpriser så man får mer betalt för en nyare årsmodell bara man har reg.nr så blir ju bilen klassad med rätt årsmodell oavsett när den är uttagen
Användarvisningsbild
av Snickaren87
SurfarHy skrev:Det har varit det för föregående år. Men fick höra från ÅF att Volvo har tidigarelagt för my16.
När trodde ÅF att dom börjar göra MY 16?
av SurfarHy
Snickaren87 skrev:
SurfarHy skrev:Det har varit det för föregående år. Men fick höra från ÅF att Volvo har tidigarelagt för my16.
När trodde ÅF att dom börjar göra MY 16?
Det visste han inte när jag frågade för nån vecka sen.
av nadderf
över en vecka sen min bil fick status byggd, men Bilia har ännu inte fått in den, mailade säljaren idag. känns som de borde ta max 3-4dagar att köra dom ca 150mil, Gent till sthlm. känns som lastbilen kört vilse eller i diket :o vad kan man förvänta sig I leveranstid?
av iD2
nadderf skrev:över en vecka sen min bil fick status byggd, men Bilia har ännu inte fått in den, mailade säljaren idag. känns som de borde ta max 3-4dagar att köra dom ca 150mil, Gent till sthlm. känns som lastbilen kört vilse eller i diket :o vad kan man förvänta sig I leveranstid?
För mig tog de precis 14 dagar från bil byggd i Gent till den kom till återförsäljaren, sen ytterligare en vecka till leverans.
av Rudolfs
nadderf skrev:över en vecka sen min bil fick status byggd, men Bilia har ännu inte fått in den, mailade säljaren idag. känns som de borde ta max 3-4dagar att köra dom ca 150mil, Gent till sthlm. känns som lastbilen kört vilse eller i diket :o vad kan man förvänta sig I leveranstid?
Precis som föregående talare säger, Det tog 2 veckor för min bil med, och då fanns min i torslanda.
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 203

[quote="Erik Å"]Det pratas om att […]

Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]