Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MisterMister
RCE skrev:Min säljare fixade dock så att jag får bilen på mindre än en vecka trots montering av dragkrok och hög arbetsbelastning.
Hoppas på något liknande i mitt fall. Min säljare har lovat att de ska skynda på min bil så mycket de kan eftersom jag redan har väntat så länge. Men hur många andra som fått samma löfte vet man ju aldrig. Idag hoppade den iallafall fram till steg 5 och eftersom de kör övertid i helgen borde den stå klar för avfärd på måndag. :D
Användarvisningsbild
av joel80
Det var en härlig känsla av förväntan de sista dagarna före man fick hämta ut bilen.. man gick omkring och fånlog. Lite klyschigt att säga, men man blir verkligen som ett barn inför julafton. :)
Användarvisningsbild
av joel80
Har du bett speciellt om att inte handlarna ska ta av leveransskydden och putsa upp bilen?
Användarvisningsbild
av x74
joel80 skrev:Har du bett speciellt om att inte handlarna ska ta av leveransskydden och putsa upp bilen?
nä, den står kvar hos handlaren, de ska ju självklart göra den leverans klar :)
Användarvisningsbild
av mgmannen
joel80 skrev:Det var en härlig känsla av förväntan de sista dagarna före man fick hämta ut bilen.. man gick omkring och fånlog. Lite klyschigt att säga, men man blir verkligen som ett barn inför julafton. :)
Ja, har aldrig hatat att det varit helg så mycket som denna helgen...man vill bara att det ska bli arbetsvecka, så de blir klara ngn gång...
Användarvisningsbild
av joel80
Haha.. man borde kunna begära express-leverans.. betala lite för teknikernas övertid så dom jobbar på helgen för att få det klart. :)

Jag missförstod nog din bild, trodde du fått hämta ut den 2 dagar efter den gick till status 8, vilket nog hade varit någon form av rekord. :)
Användarvisningsbild
av x74
joel80 skrev:Haha.. man borde kunna begära express-leverans.. betala lite för teknikernas övertid så dom jobbar på helgen för att få det klart. :)

Jag missförstod nog din bild, trodde du fått hämta ut den 2 dagar efter den gick till status 8, vilket nog hade varit någon form av rekord. :)
Ja precis, ja mena att från status 8 och den nådde handlaren på 2dar , iom att det surrades om 2 veckor tidigare, dock kan ju det totala bli 2 veckor för leversns till mig , men det jag tidigare ifråga satte va just tiden mellan fabrik och handlare, inte rimligtvis borde tagit 2 veckor :-O)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Vi som beställt EX90

Talade med min handlare i dag, ny SW release p&[…]

Akut AC problem

Köpte bilen, V40 D3 -13, i jan på bilfi[…]

Farthållare 945

Hej på er alla. Jag är stolt nybliven &[…]