Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
Fälgarna blir svarta av bromsdamm. Gasa istället.

För övrigt har jag inte samma problem, delvis beroende på automatlåda och att jag inte har nån Ajfån.
Användarvisningsbild
av kave
1. Jag fick bytt förarsätet på min bil när den var ny eftersom det knarrade. Det löste det på en dag.
Jag hadde aldrig stoppat in något annat än Polestar i min bil. Särskilt inte en bil med garantier.
av newbie111
Skall absolut lämna in den, trist bara mitt i semestertider.
Ang trimm. Givetvis är Polestar att föredra, men om det inte går (vilket det inte gör nu) så känns BSR mest pålitligt verkar det som
av perhall
Rica är nog lika bra som BSR, internationellt är de mycket större. Vet inte varför BSR ses som så självklart på forumet. Rica har kanske 15 ggr fler kunder worldwide. Med Rica kan du välja 163 hk, ECO mode, 225 hk el 245 hk med "dosan". Tror att vi forum-medlemmar har 20% där också.
PH
av mojja
Kör bsr i min funkar kanon än så länge. Härligt vrid och bra prestanda en helt annan bil helt enkelt med bsr optimeringen.
av newbie111
Har en kompis som nyligen satte BSR på sin d3a, den går riktigt bra tydligen. Det säger ju dock inte så mycket om det ni skull bli problem med tex linan.
Som det är nu upplever jag bara vrid mellan 2000-3000varv endast på 2ans och 3ans växel, sedan blir det rätt lamt tycker jag.
av Steff 99
Det är ju en diesel, finns ingen anledning att dra längre på en växel , då är det bara att se till att nästa hoppar i.
Det är bensinare som skall varvas.
Användarvisningsbild
av gotfredsen
Mitt första intryck idag var j#%* va snygg..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Det är till EGR-ventilen. Har du kännt […]

Ja Vparts har generellt bra grejer. Jag kör […]

Ja det ska sitta en vacuumslang som går till[…]

Ok tack för svaret. Kollade tändstiften […]