Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Nu är den lastad wieeeeeeeee. Nästa fråga hur lång tid tar det från Gent till åf???
Åf ringde precis o nästa vecka kommer jag att få min bil:))) inte långt kvar nu med andra ord:)

Förhoppningsvis kommer jag att få se min kärra för första ggn i morgon irl:)))
mojja skrev:Åf ringde precis o nästa vecka kommer jag att få min bil:))) inte långt kvar nu med andra ord:)

Förhoppningsvis kommer jag att få se min kärra för första ggn i morgon irl:)))

Grattis! Det är en härlig känsla!
Känns väldigt bra just nu måste jag säga:))
En fråga - ser ni er extrautrustning på minvolvo när ni klickar på bilen?

När jag klickar på min bil ser jag bara motor och modell, inget annat...

/ Jacob
jajon skrev:En fråga - ser ni er extrautrustning på minvolvo när ni klickar på bilen?

När jag klickar på min bil ser jag bara motor och modell, inget annat...

/ Jacob
det kan du se sen när du har fått bilen levererad.
Mmm skoja inte har haft 5 månaders leveranstid på min kärra. Men det visste man ju redan när man skrev under beställningen:((
mojja skrev:Mmm skoja inte har haft 5 månaders leveranstid på min kärra. Men det visste man ju redan när man skrev under beställningen:((
Gjorde min beställning 11 april och har preliminär leverans v.37 dvs i slutet på september :(

När jag ser att du haft 5 månaders leveranstid så är det väl ingen idé att förvänta sig något tidigare när det dessutom är semester mitt i. Käns lite surt när säljaren trodde på månadsskiftet juni/juli när jag skrev på.

Bilen är dock bara i leveransstatus 1 än så länge så än lever ett litet hopp att det ska kortas av när den når status 2.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 45

Jag gjorde nyligen en dagsresa på 140 mil me[…]

Dragvikt 850 vs. 940?

Förstärkningssats fanns till 850. Med de[…]

B30a i en 740?

B30f var med kat från fabrik om jag minns re[…]